Msport Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hei! En stund siden bilde ble tatt. Kamera var Panasonic FZ-20. Var å besøkte oppdretteren vi kjøpte hunden vår av. Satte meg ned i hundegården å tok noen bilder av dem mens jeg lekte med dem. Litt risky for kamera, men skitt la gå. Det var jo så gøy med de to 12 uker gamle valpene. Ingen av bildene ble noe annet en gode minner. Heller ikke dette bildet er særlig godt, annet enn blikket hunden har. Og jeg vet, beinet mitt skulle ikke ha vært med.... Men hva mener dere? Edit: bildet er "rett fra kamera". Eneste er litt mindre størelse for forumets del. Endret 12. februar 2006 av Msport Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ser akkurat det som du har skrevet i tittelen på posten. Et blikk som sier det. Likte bildet kjempegodt! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Skikkelig koselig bilde.. nydelig blikk Skal jeg være pirkete hadde det vært fint om øynene var mer i fokus, men det spiller liten rolle. Her er det helt klart motivet, og ikke det fototekniske som gjør bildet. Et fint minne å ha i samlingen. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 FY FASAN så fint Msport. Et skikkelig blinkskudd spør du meg! Da jeg leste emnetittelen før jeg kom og så så dette bildet måtte jeg bare glise. Det var så utrolig søtt. Nydelig bilde ass. Du er kjempeflink! ps. Og for en nydelig hund. Gurimalla. Lenke til kommentar
Msport Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Edit: noe rart skjedde, og plutselig ble det to poster. Beklager. Endret 12. februar 2006 av Msport Lenke til kommentar
Msport Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Bare for å gjøre det klart, disse små og så "alt for pene" hundene kan være litt slemme også. I allefall mot hverandre. Endret 12. februar 2006 av Msport Lenke til kommentar
Msport Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Er det labrador? 5595807[/snapback] Stemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå