JiGGe Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har vel spurt en gang tidligere. Men nå er den helt ferdig koda osv. Jeg lurer veldig på hva dere synes om siden. (Jeg er veldig ny i web-design) http://www.team-reef.moo.no Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hva med litt farger i designet? Synes det ble trist og kjedelig uten farger. En ting til: Kast tabellene og lær deg ordentlig css og html.. Se mer på htmldog.com Endret 12. februar 2006 av webby1 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg synes designet var veldig pent og ryddig. Endelig en klanside som ikke benytter de typiske fancy fargene. Svart og hvit tar seg bra ut. Litt pirk: Den meldingen på bunnen får deg til å virke useriøs. skriv heller noe som "Alt egenprodusert materiale er beskyttet av Åndsverksloven" Edit: Hold deg også til ett språk. Blanding av engelsk og norsk er ikke bra. Endret 13. februar 2006 av anth Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ok, men det nederste bilde klarer jeg ikke redigere. for når jeg redigerer det blir det veldig uklart. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Et par leif: Vi har et egent Kanskje omformulere denne setn til noe ala dette:Du har ikke tilgang til denne siden, fordi du ikke er logga på! Du har ikke tilgang til denne siden. Fordi du ikke er logga på! trykk her vis du vil registrere deg Her skal det vel stå hvis?, eller dere kan skrive "trykk her for å registrere deg" Ellers var den veldig fin, som sagt hold dere til et språk og gjerne ha litt mer farger osv...Men ikke for mye seff Endret 13. februar 2006 av quakie Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ok, men det nederste bilde klarer jeg ikke redigere. for når jeg redigerer det blir det veldig uklart. 5596744[/snapback] Du bør alltid sørge for å lagre bilder i råformat slik at du kan redigere dem. Et fargekode-kart er også greit å ha, men i ditt tilfelle blir det jo bare #000 og #FFF da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå