Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) jeg har denne laptopen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306050&view=detailed det står at det er 2ghz.. men i windows står det att jeg har kun 800mhz!!.. er dette riktig?.. eller er det noe som er feil??.. Endret 13. februar 2006 av Bjørn Andreas Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Prosessoren klokker seg ned ved behov. Du har ikke alltid behov for full pupp, derfor klokker den seg ned. Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 klokker den seg opp ved ting som spilling?.... og er det no måte å se om den klokker seg opp eller ned på? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja den klokker seg opp og ned. Putt på noe krevende så ser du at den klokker seg opp. Eller sett strøminnstillingene som alltid på. Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 takker så mye =) Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 selv om jeg har på "always on" står den på 800mhz.. FSB 200 multplier x4.... den klokka seg ikke opp ved en kjøring av Crystalmark, på den testen brukes 100% cpu kraft Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 har du Intel Speedstep applets skal det gå an å sette til 'maximum performance'. Men prosessoren vil i alle tilfeller (med mindre du setter speedstep til 'maximum battery') klokke seg opp ved behov, og den eneste grunnen til å konstant kjøre på 2 ghz ville vært hvis du skal bruke laptop'en som varmekilde eller liker å høre viftestøyen... point made? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Skjønner det nå.. takk Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dersom Windows viser feil hastighet konstant, altså alltid 800 MHz, kan du oppdatere BIOS og hente de siste AMD-"driverne". Det skal fikse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå