CombatPsycho Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg kjøpte Creative I-Trigue 5600 5.1 annlegg sammens med min pcn forrige sommer, jeg er svært fornøyd med hele pakka. Men jeg vurderer å kjøpe et bedre pc annlegg, siden jeg vil ha bedre lyd osv. Tror dere dette bytte er lurt? Blir det en stor forskjell? Tror dere mitt nå værende annlegg er verdt mye da? Mvh EcLiPsE..2k Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du vil nok merke en viss forskjell tenker jeg.. Men om det er verdt pengene veit jeg ikke.. Anlegget du har er vel verdt 700 - 750 kr. tenker jeg.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg har Z-5500 selv og kan anbefale det på det varmeste. Helt rått på all slags lyd når jeg ser på film, er det akkurat som i en kino og til musikk er det helt vilt! den subben lager så kraftig bass at det faktisk kan gjøre vondt hvis du sitter i motsatt hjørne i rommet, fordi der samles all bassen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Annlegget er kjøpt og satt opp:) Jeg er iallefall STORFORNØYD!! Annlegget er helt sykt:D Det neste blir vell et bedre lydkort...Kjører på interigert for øyeblikket Men det er ikke så dyrt for et brukbart lydkort uansett Men noen som vet om det fulgte med Skruer slik at jeg lan henge opp bak høytallerne? Har visst tulla de bort Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Annlegget er kjøpt og satt opp:) Jeg er iallefall STORFORNØYD!! Annlegget er helt sykt:D Det neste blir vell et bedre lydkort...Kjører på interigert for øyeblikket Men det er ikke så dyrt for et brukbart lydkort uansett Men noen som vet om det fulgte med Skruer slik at jeg lan henge opp bak høytallerne? Har visst tulla de bort 5764738[/snapback] Har du kjøpt Z-5500? Grattis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå