Lorents Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 I vinterferien blir det arrangert nytt United Party i Steinkjer. Synd det ikke ble xenox, men UP er jo like kos det! Noen flere her som kanskje har tenkt seg dit? Info finnest på www.unitedparty.no Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jau! Dette blir bra! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Lykke til UP-barn. Jeg skal kose meg på XtraLAN. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Står ikke om hvor mange det er plass til ? Eller er jeg blind ? Ble xenox avlyst pga. at Steinkjer Hallen er utilgjengelig ? Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Står ikke om hvor mange det er plass til ? Eller er jeg blind ? Ble xenox avlyst pga. at Steinkjer Hallen er utilgjengelig ? 5614916[/snapback] Ikke sikker på om det står eller ikke, men det satses på over 100 pers. Hvorfor Xenox ble avlyst vet jeg ikke, men regner med att de i Xenox føler at de begynner å bli litt for gammel for å bruke masse tid på et dataparty. De har vel mista interessen helt enkelt.. Uansett. UnitedParty ftw. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Står ikke om hvor mange det er plass til ? Eller er jeg blind ? Ble xenox avlyst pga. at Steinkjer Hallen er utilgjengelig ? 5614916[/snapback] Ikke sikker på om det står eller ikke, men det satses på over 100 pers. Hvorfor Xenox ble avlyst vet jeg ikke, men regner med att de i Xenox føler at de begynner å bli litt for gammel for å bruke masse tid på et dataparty. De har vel mista interessen helt enkelt.. Uansett. UnitedParty ftw. 5615050[/snapback] Leste på nettstedet deres, viser seg at du ikke har tid. Men et lan med 100 pers. hmm Enten er det 10, ellers er det 300++ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 De orker men de har ikke had tid til og planlegge et nytt. men det blir XL så snart Steinkjer hallen er fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå