Seether Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lifehouse - Everything find me here and speak to me I want to feel you I need to hear you you are the light that's leading me to the place where I find peace again you are the strength that keeps me walking you are the hope that keeps me trusting you are the life to my soul you are my purpose you're everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this yeah you calm the storms and you give me rest you hold me in your hands you won't let me fall you still my heart and you take my breath away would you take me in take me deeper now and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this cause you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this would you tell me how could it be any better than this 5600726[/snapback] Word up. Evt. Lifehouse - You and me 5714538[/snapback] Enig, begge er nydelige. Og så ivl jeg legge til Don't come easy av Patty Griffin Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dette er vel ikke akkurat en sang som sier "Jeg elsker deg" like mye som den forklarer for den jeg elsker hva jeg føler for personen. Aviation - You Were My Everything Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Deep Purple - Love Conquers All Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Gyllne Tider - När vi två blir en Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ville dratt frem pianoet og spilt og sunget: "Can't help falling in love" av Elvis! Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Nickelback - Far Away Med tanke på at jeg skal til millitæret i sommer, får jeg frysninger av å høre på den sangen. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Yes, my man. Har ett særdeles godt minne fra en sang jeg og damen oppdaget og likte (den gang vi var et par): Bruce Cockburn - One of the Best Ones (en nydelig låt fra en oversett artist - som også er en svært habil gitarist) edit: urk, vi sentimentale gamle menn.... 5601320[/snapback] Har dessverre ikke noen låt å bidra med, men jeg måtte bare kommentere.. For et genialt navn! Bruce Cockburn! "Hey, baby, why are you walking so strange today?" "...Cockburn!" Oh well.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Om du har en kjæreste som liker litt country så må jo you're still the one av shania twain passe bra Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har dessverre ikke noen låt å bidra med, men jeg måtte bare kommentere.. For et genialt navn! Bruce Cockburn! "Hey, baby, why are you walking so strange today?" "...Cockburn!" Oh well.. 5733569[/snapback] Fantastisk bidrag. Bare sånn for å dempe entusiasmen en smule, navnet uttales Co'burn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå