endrebjo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht vor Mir 5596314[/snapback] Eventuelt Heirate Mich (gift deg med meg) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Uten tvil "Les Retards - Oh, Ma Poire"... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Lifehouse - Everything find me here and speak to me I want to feel you I need to hear you you are the light that's leading me to the place where I find peace again you are the strength that keeps me walking you are the hope that keeps me trusting you are the life to my soul you are my purpose you're everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this yeah you calm the storms and you give me rest you hold me in your hands you won't let me fall you still my heart and you take my breath away would you take me in take me deeper now and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this cause you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this would you tell me how could it be any better than this Endret 13. februar 2006 av dub Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht vor Mir 5596314[/snapback] Eventuelt Heirate Mich (gift deg med meg) 5599843[/snapback] joda, men det er en forsjell på å elske noen og å ville gifte seg med personen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Cannibal Corpse - Fucked With A Knife <3 Hadde blitt ganske smigret av den jeg Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Pink Floyd - Wish You Were Here Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Cannibal Corpse - Fucked With A Knife <3 5600855[/snapback] Skal det være Cannibal Corpse, er det nok I Cum Blood som hadde sjarmert meg i senk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er kanskje så opplagt at ingen bryr seg om å nevne det, men skal du gjøre inntrykk på noen setter du ikke på din yndlingssang, men hennes (eller hans.) Selv om det betyr å legge vekk Dimmu Borgir og sette på Robbie Williams. Jeg har en masse gode forslag, men ingen av dem gjøre antagelig inntrykk på damer under 40... :!: Geir Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Det er kanskje så opplagt at ingen bryr seg om å nevne det, men skal du gjøre inntrykk på noen setter du ikke på din yndlingssang, men hennes (eller hans.) Selv om det betyr å legge vekk Dimmu Borgir og sette på Robbie Williams. Jeg har en masse gode forslag, men ingen av dem gjøre antagelig inntrykk på damer under 40... :!: Geir 5601163[/snapback] Yes, my man. Har ett særdeles godt minne fra en sang jeg og damen oppdaget og likte (den gang vi var et par): Bruce Cockburn - One of the Best Ones (en nydelig låt fra en oversett artist - som også er en svært habil gitarist) edit: urk, vi sentimentale gamle menn.... Endret 13. februar 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Fleetwood Mac - Everywhere? Bryan Adams, Red Stewart & Sting - All For One, All for Love? Deep Purple - Soldier of Fortune? Koslige sanger. Blodkoslige til tider... :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Cannibal Corpse - Fucked With A Knife <3 5600855[/snapback] Skal det være Cannibal Corpse, er det nok I Cum Blood som hadde sjarmert meg i senk. 5601063[/snapback] Entrails Ripped From A Virgins Cunt.. faen Cannibal Corpse er syke.. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Eller man kan gå rett på sak og sette på den sangen som jeg seff ikke husker tittelen på nå... Men en del av teksten er slik: "Jeg tror jeg elsker, na na " osv.. Bjørn Eidvåg? Lillebjørn Nilsen? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Marius Müller - Carmen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Entrails Ripped From A Virgins Cunt.. faen Cannibal Corpse er syke.. 5602578[/snapback] Orgasm Through Torture er også en klassiker "The skin is peeled off my dick Done with a razor blade She begins to suck Blood and cum amok She rips my cock off with her teeth Masticate, gnawing and chewing the stump She regurgitates, I'm covered in my bloody chunks" <3 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Måtte ha bllitt Jan Teigen - Det Vakreste Som Finst, Jan Teigen - Min Første Kjærlighet, eller Hellbillies - Finast Eg Veit. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lifehouse - Everything find me here and speak to me I want to feel you I need to hear you you are the light that's leading me to the place where I find peace again you are the strength that keeps me walking you are the hope that keeps me trusting you are the life to my soul you are my purpose you're everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this yeah you calm the storms and you give me rest you hold me in your hands you won't let me fall you still my heart and you take my breath away would you take me in take me deeper now and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this cause you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything you're all I want you're all I need you're everything everything and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this and how can I stand here with you and not be moved by you would you tell me how could it be any better than this would you tell me how could it be any better than this 5600726[/snapback] Word up. Evt. Lifehouse - You and me Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 More Than Words- Extreme To Be With You- Mr.Big Lenke til kommentar
johnj Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Stevie B - "Because I Love You (The Postman Song)" Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Ville heller gått for noe norsk noe- Kanskje Vamp med Tir n'a noir eller noe i den duren. Endret 8. mars 2006 av Xpi Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kiss From A Rose fremført akustisk av Seal Hvorfor? Fordi jeg var på en lysjobb der vokalisten som spilte cover på låta dedikerte den til meg. Uheldigvis for han var også kjæresten min der (jente). Da fant vi ut at det skal være "vår" sang. Men det var kanskje ikke det som var spørsmålet, men var det eneste jeg kom på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå