Nemesis86 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis du fikk bare lov å spille 1 sang til den du elsker, for å bevise hvor høyt du elsker han eller henne. Hvilken ville det vært? Husk: Kun en sang. For min del ville det vært "Bon Jovi - Always" Lenke til kommentar
Patience Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvis du fikk bare lov å spille 1 sang til den du elsker, for å bevise hvor høyt du elsker han eller henne. Hvilken ville det vært? Husk: Kun en sang. For min del ville det vært "Bon Jovi - Always" 5594609[/snapback] Foreigner - I want to know what love is Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er jo mange bra rockesanger. Dessverre er ikke alltid rock jentenes favoritt... Bryan Adams' "Heaven" ville nok funka bra Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det er jo mange bra rockesanger. Dessverre er ikke alltid rock jentenes favoritt... Bryan Adams' "Heaven" ville nok funka bra 5594958[/snapback] Da er det vel bare å slenge med den "Acoustic" Utgaven? Funker fett Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Journey - I would find you. Utdrag av tekst : Many days have faded away and the time has passed, Those were memories that have been by so fast, I can't see you I can't hear you But I feel you .......... You have touched my soul Now hear me. Fra tiden før de bestemte seg for å bli et ekstremt søppleband. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 King Crimson - Three of a Perfect Pair (1984). they make a study in despairthree of a perfect pair... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht vor Mir Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht vor Mir 5596314[/snapback] ja tysk industrimetall er romantisk går for Foreigner - I want to know what love is jeg og Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Rammstein - Stirb Nicht vor Mir 5596314[/snapback] ja tysk industrimetall er romantisk 5596327[/snapback] at du ikke skjønner teksten er da ikke min skyld edit: groft oversatt: Natten åpner sitt fang Barnet kalles ensomhet Det er kaldt, men regner ikke Jeg gråter stille ut i tiden Jeg vet ikke hva du heter Men jeg vet du finnes Jeg vet at noen ganger Er det en mulighet for at noen elsker meg Han kommer til meg hver natt Ingen ord gjenstår å si Med hans hånd rundt nakken min Jeg lukker øynene og mister bevisstheten Jeg vet ikke hvem han er I drømmene mine eksisterer han Hans lidenskap er et kyss Og jeg kan ikke motstå Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg vet ikke hvem du er Jeg vet at du eksisterer Ikke dø fra meg Noen ganger virker kjærlighet så vanskelig Jeg venter her Din kjærlighet kan jeg ikke avvise Jeg venter her Alle husene er dekket med snø I vinduene brenner et stearinlys Der ligger de stille Og jeg.. Jeg venter på deg Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg venter her Ikke dø fra meg Jeg vet ikke hvem du er Jeg vet du eksisterer Ikke dø Noen ganger virker kjærlighet så vanskelig Jeg venter her Din kjærlighet kan jeg ikke avvise Ikke dø før jeg gjør det Endret 13. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 leste oversetinga.. btw vi har samme karakter i tysk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 leste oversetinga.. btw vi har samme karakter i tysk 5596357[/snapback] Ja, rart det der Tenkte litt mer på at du kanskje ikke hadde satt deg ned for å lese teksten. Jeg skjønte nemlig ikke så alt for mye før jeg gjorde det. Har høyere forståelse når det er skriftlig enn muntlig Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Tim McGraw feat. Faith Hill - It's Your Love EDIT: BTW, hvis du må oversette teksten fordi dama ikke først forstår at den er romantisk, da blir det ikke så romantisk. Endret 13. februar 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan sette på en fin fransk sang(selv om hu sikkert ikke forstår teksten). Husker ingen titler dessverre. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Max Mekker - Digger deg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Først og fremst; Captain obvious: Take 6 - I L-O-V-E You For ikke å glemme: Huey Lewis & the News - If This is It Höhner - Kröver Nacktarsch Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Rammstein - Stirb Nicht vor Mir 5596314[/snapback] ja tysk industrimetall er romantisk 5596327[/snapback] at du ikke skjønner teksten er da ikke min skyld edit: groft oversatt: Natten åpner sitt fang Barnet kalles ensomhet Det er kaldt, men regner ikke Jeg gråter stille ut i tiden Jeg vet ikke hva du heter Men jeg vet du finnes Jeg vet at noen ganger Er det en mulighet for at noen elsker meg Han kommer til meg hver natt Ingen ord gjenstår å si Med hans hånd rundt nakken min Jeg lukker øynene og mister bevisstheten Jeg vet ikke hvem han er I drømmene mine eksisterer han Hans lidenskap er et kyss Og jeg kan ikke motstå Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg vet ikke hvem du er Jeg vet at du eksisterer Ikke dø fra meg Noen ganger virker kjærlighet så vanskelig Jeg venter her Din kjærlighet kan jeg ikke avvise Jeg venter her Alle husene er dekket med snø I vinduene brenner et stearinlys Der ligger de stille Og jeg.. Jeg venter på deg Jeg venter her Ikke dø før jeg gjør det Jeg venter her Ikke dø fra meg Jeg vet ikke hvem du er Jeg vet du eksisterer Ikke dø Noen ganger virker kjærlighet så vanskelig Jeg venter her Din kjærlighet kan jeg ikke avvise Ikke dø før jeg gjør det 5596333[/snapback] Er ein fordel at den du speler for kan tysk med andre ord? Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sade: Somebody already broke my heart. Den er vakker. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er ein fordel at den du speler for kan tysk med andre ord? 5598622[/snapback] joa, eller at du(i denne situasjonen jeg) har oversatt teksten for den utkårete allerede(noe jeg har gjort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå