sir-alex Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg lurte på om noen visste om noen steder man kan unlocke en Motorola V3x?? Jeg vurderer å kjøpe en, den er vodafone brandet og jeg ønsker å fjerne operatørlåsen. Branding er ikke så viktig, men hvis du vet om det å, så kan du si det På forhånd Takk Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja, jeg lurer også på dette! Håper noen kommer med svar her! Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Vis det ikke er så viktig å ha orginal software kan du vel like så godt kjøpe den hos vodafone utenbindigs tid? Mener på att den kan låses opp der, for jeg mener å lest att det var en slik til salgs inne på blocket.. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Eller du kan høre med www.mumien.se og høre om de har muligheten til dette.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du leter etter en forhandler eller verksted som kan gjøre dette, ergo blir denne tråden feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Spør Lurifaksen her på forumet eller prøv UnlockShop, kanskje de kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå