RoverS90 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har et som heter SiS M760GX og får utrolig dårlig grafikk på nesten alle spill da lurer jeg på om skjermkortet er så dårlig eller om det er en måte å få det til å fungere bedre? om jeg trenger et nytt. har dere noen å anbefale? helst ikke så alt for dyrt Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har du AGP port på hovedkortet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tråd flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Skjermkort og TV-kort". Du bør nok gi litt meir info om systemet ditt for at nokon skal kunne hjelpe deg. Det er ikkje vits å bruke 5000 kr på eit skjemkort visst resten av maskina di ikkje er noko særleg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 SiS M760GX høres ut som et innbygd skjermkort for bærbar PC. Om du kan kjøpe et nytt skjermkort til den vet desverre ikke. Modell og merke på PCen? Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 SiS M760GX høres ut som et innbygd skjermkort for bærbar PC. Om du kan kjøpe et nytt skjermkort til den vet desverre ikke. Modell og merke på PCen? 5594467[/snapback] berbar pc ja Acer Aspire 3002LM det må jo gå ann å skifte skjermkort!! det blir jo forferdelig grafikk på alle spill! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er desverre bare et fåtall som støtter bytting av skjermkort.. har du innebygget tviler jeg sterkt på at det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå