Martink700i Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. Jeg har en qtek s100 som jeg nå skal levere inn på reperasjon, er det mulig å lagre meldingene på datamaskinen eller må jeg kopiere alt over i notat mapper og så lagre de? Lenke til kommentar
wiggacard Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. Jeg har en qtek s100 som jeg nå skal levere inn på reperasjon, er det mulig å lagre meldingene på datamaskinen eller må jeg kopiere alt over i notat mapper og så lagre de? 5594225[/snapback] Hvis du har en CD som fulgte med den kan du se om det er noe software som gjør dette mulig. Eller så kan du prøve å finne hjemmesidene til qtek og laste ned software. Jeg gjorde dette med en nokia for en stund siden.. Da kunne man ta "backup" av mobilen på pcen. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Qteken bruker jo active sync, men får se om jeg finner det ut, noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Gå å søk i forumet på windowsmobile.no er sikker på jeg har lest noe slikt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå