Kadmium Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hallo, jeg har behov for en rapidshare premium konto, og tenkte jeg skulle betale over telefon som det står jeg kan gjøre, men det er ikke noe norsk nummer jeg kan ringe, men de har telefonstøtte for både Tyskland og England. Jeg har prøvd å ringe disse nummerene flere ganger, både med og uten retningsnummer. Har ikke lykkes enda, noen her som bor i Norge (regner med at de fleste gjør det) som har kjøpt rapidshare-konto via telefon? Tusen takk for svar. Endret 12. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Beklager at jeg "bumper" nå, men jeg trenger virkelig hjelp her nå så fort som mulig. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tviler på at det går, du kan jo eventuelt prøve og ringe nummeret som går til UK og teste det. Har noe med spesielle avtaler og gjøre vettu ^^ Du kan forresten heller teste med en proxy skifter Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har prøvd UK-nummeret, både med og uten retningsnummer og sånn. Har også prøvd mange proxyskifte-tjenester i løpet av en lang periode, men det er alltid noen som bruker den proxyen jeg skal bruke, og så er det mange døde proxyer. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 har heller ikke fått til dette.... er det INGEN som veit hva vi kan gjøre? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 bump er det virkelig ingen som vet? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Vær så snill og ikke bump tråden. Jeg vil at den skal fortsette å leve, ettersom jeg fortsatt ikke har fått svar på spørsmålet mitt. Noen som vet hvordan det kan gjøres? Har prøvd det meste nå, men ingenting har fungert. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg har sendt en mail til rapidshare folka, men har ikke fått tilbake noe svar... enda... Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Vær så snill og ikke bump tråden. Jeg vil at den skal fortsette å leve, ettersom jeg fortsatt ikke har fått svar på spørsmålet mitt. Noen som vet hvordan det kan gjøres? Har prøvd det meste nå, men ingenting har fungert. 5731060[/snapback] Ikke bump tråden?! Du hadde jo kortere mellomrom mellom to poster enn hva gravitic hadde.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Beklager, dumme meg. Unnskyld gravitic. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Beklager at jeg "bumper" nå, men jeg trenger virkelig hjelp her nå så fort som mulig. 5594744[/snapback] Dette er ingen unskyldning for å ikke overholde det som står klart og tydelig i retningslinjene. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg vet at det ikke er noen unnskyldning for ikke å overholde det som står i retningslinjene, så jeg visste at jeg gjorde noe som ikke er i tråd med forumreglenes standard, og jeg beklager at jeg brøt med et av punktene i retningslinjene. Endret 10. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Da bumper jeg denne tråden, igjen. Trenger fortsatt en slik konto, men har ikke funnet noen løsning enda. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bump-konto oppbrukt. Da stenger vi denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg