uranus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei! Jeg vet at overskriften er dårlig, men jeg syns det er litt vanskelig å forklare det jeg mener også. Jeg har en form her med mange saker å fylle ut, og jeg vil ha en sak som lager en grønn hake ved siden av feltene når de har blitt fylt ut. Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Du må nok bruke javascript for å få det til, vil jeg tro... Sjekk på javaforumet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://www.xs4all.nl/~sbpoley/webmatters/formval.html Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 I dette tilfellet trenger ikke javacriptet å validere om feltene er utfylt eller ikke, men javascriptet kan brukes til å produsere grafikken som uranus ønsker skal vise i det man begynner å skrive i et felt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Men det er da absolutt ingen negative sider ved klientsidevalidering. Ein må berre huske på å køyre det på serversida òg. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vil bare at det skal komme en grønn hake når du går til neste felt hvis du har fylt ut noe i feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå