[Protus] Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) LItt for smakløs - sorry Skjekk den ut! :!: Er nok ikke så mange som liker at det køddes med slike mørke kapitler i menneskehetens historie (inkludert meg selv), men likevel var det temmelig moro saker mener jeg i hvert fall. Endret 13. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Visse ting spøkes det bare ikke med, og dette er en av dem. Idiotisk å se så useriøst på dette. Forbanna idioter som har laget den. Rett og slett ondskapsfult å lage en slik flashfilm. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Bra gjort, men ikkeno humor i dette..;S Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg forsvarer nå ytringsfriheten likevel. Er vist en nederlender som laget saken. Om han er nazist vet jeg ikke. Jeg forstår og er enig i at det helst bør reageres med avsky på slike saker, men at det var bra laget står jeg for. Nå er jo også pressen i Iran kommet i forkjøpet med sine planer om Holocausthumor-saker. Endret 12. februar 2006 av [Protus] Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva pressen i Iran gjør har ingenting med saken å gjøre. ytringsfriheten har ingenting med saken å gjøre. Om han er nazist er irrelevant. Det er ondskapsfullt å lage en slik film. Og den bør fjernest umiddelbart. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Synes ikke denne filmen var no serlig Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns ikke man burte tulle med sånt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Neh, not phunney. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tragisk, en spøker ikke med slike ting! Fjern hele tråden spør du meg! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg synes filmen var både morsom og godt laget Man bør ikke spøke for mye med sånt, det vet jeg, men jeg synes at 60 år i etterkant gjør det ikke stor skade om noen lager en liten spøk av det hele.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette var rett og slett umakelig... Helt idiotisk video, hvor er humoren? Kanskje enkelte synes det er gøy, men det er ikke gøy, det er å ha det gøy på andres bekostning.. Begynner å lure på om du, trådstarter, er nazist, fordi du legger ut slike groteske videoer på et forum. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 For å legge denne videoen i kategori humor med flåsete smileys må man være noe forskrudd og ikke minst historieløs. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er ikke noe morsomt ved videoen. Men når man vil ha ytringsfrihet så får man jammen tåle det. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Smakløst. Det er ikke noe morsomt ved videoen. Men når man vil ha ytringsfrihet så får man jammen tåle det. 5597959[/snapback] Det er misforstått ytringsfrihet. Nå tror alle at man kan si masse dritt om hvem som helst og bare whine etter at det er ytringsfrihet. Litt skikkelise og forståelse må man ha. Tror ikke den som hadde laget den syntes det var morsomt hvis han var en av de som overlevende en av konsentrasjonsleiren eller har deltatt i krigen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Så herlig. Nå kommer ramaskriket om at man ikke må tulle med jøder og huff og huff. Herregud, la de tulle så mye de vil, det betyr ikke at alle synes det er morsomt. Jeg synes ikke den var morsom, men jeg forsvarer retten til å lage og distribuere den. Den verver ingen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg synes den var litt morsom. Lenke til kommentar
agony Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ikke problemet her, filmen er ikek morsom, og de burde tatt hensyn når det kommer til en såpass grusom ting. Men igjen, dette er endel av den dyrbare ytringsfriheten dere driver å maser om i 14 mohammed tråder. Ting slår begge veier. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette var rett og slett umakelig...Helt idiotisk video, hvor er humoren? Kanskje enkelte synes det er gøy, men det er ikke gøy, det er å ha det gøy på andres bekostning.. Begynner å lure på om du, trådstarter, er nazist, fordi du legger ut slike groteske videoer på et forum. 5597802[/snapback] Gøy på andres bekostning har vi HVER dag... Så det er helt normalt : ) Som han gutten som skvatt så stygt at han begynte å hyle (ligger i en annen tråd her), da hadde vi det morro på andres bekostning! Vi har det jo litt morro på de islam folkene, de blir jo så drit sure at bakken de står på kan gå ned i ph da! menmen. Filmen var jo ikkeno morsom, skjønte egentli ikke pointet med den..S; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg