Gunman Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Er det noen som vet hvordan vi får nye drakter til de forskjellige folka i Dead or Alive 3?? Niesen min på 11 år har spilt det en del og plutselig kunne hun velge en tredje drakt til Christie (hun spilte med Christie)Har prøvd alle modene, rundet spillet med alle folka på alle modene, men får ikke noe ny drakt. Er det noen som vet hvordan det gjøres?? Brad Wong rules:-) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 let litt rundt på nettet så finner du lister over hvordan du skal få tak i alle draktene. Lenke til kommentar
Gunman Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Har lett etter sider med info om hvordan jeg skal få nye drakter, men finner ingen. Er det noen som vet om en side jeg kan finne dette på?? Gunman Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Er bare til å spille som en galning :smile: En av tingene som gjør at nye kostymer til de forskjelige personene er hvor mye du har brukt dem og hvor mange ganger du har spillt rundt med dem på story-mode. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 her får du litt hjelp: http://www.supercheats.com/xbox/deadoralive3cheats.htm og her er litt til: http://www.cheatportal.com/games/incpage/g...3/id/0000007716 Lenke til kommentar
Gunman Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Da prøver jeg disse adressene!! Mange takk:-) Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 ellers bør du finne hva det skal være på Gamefaqs _________________ "Games lubricate the body and the mind." --Benjamin Franklin [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-09-21 22:05 ] Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Du kan jo skifte drakter uten noe oppdateringer og kjøp av nye cd-er og. Kanskje det er det han tenker på. Det er vel bare å bla nedover når personen er valgt eller noe sånt, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå