Kåre Hansen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei alle datageeks der ute Regner med at alle har sett på Minority Raport, og siklet over utstyret som der blir "brukt". Som datageek "surrer" jeg rundt på mine faste sider. Og selv om jeg bruker PC (hovcedsaklig grunnet jobb), mener jeg MAC har utrolig mange sexy løsninger. Kom over denne SYKE videoen på en MACside Link Dette ga meg vann i munnen..... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg er litt usikker på hva som er nytt her egentlig? touchscreens har vel eksistert lenge? Det må isåfall være det imponerende demo softwaret som er brukt... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lastet ned denne http://flash.watchmactv.com/delivery/woa_multitouchreel.mov men den vil ikke spilles av hverken i vlc eller wmp Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har Quicktime installert, men får beskjed om å installere plug-in. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dette så utrolig ut. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jeg klarer å spille av den videofilen i mediaplyer. har QT installert Lenke til kommentar
NuB Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg er litt usikker på hva som er nytt her egentlig? touchscreens har vel eksistert lenge? Det må isåfall være det imponerende demo softwaret som er brukt... 5594089[/snapback] Vanlige touchscreens er på langt nær så avanserte - det at skjermen reagerer på flere trykk og ikke bare ett, gir muligheter for å manipulere objekter på skjermen på en helt annen måte enn man kan med mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå