walla Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 noen som har gode anbefaler av morsomme animer? liker humoren til animer som full metal panic fomuffo one piece honey & clover school rumble Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 golden boy - den morsomste animen som er laget, litt i grvoeste laget da. Magic Shopping Arcade Abenobashi - denne serien parodierer alt som er å parodiere, dritbra. azumanga daiho - mitt i blinken om man liker school rubble. FL-CL - denne OVAen har alt inkludert masse humor. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har ikke sett så mange "morsomme" animeer, men jeg lo høyt noen ganger når jeg så baseball episoden i Samurai Champloo. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sensei no Ojikan/Doki doki school hours Excel Saga GTO (Great Teacher Onizuka) Green Green Forøvrig alt nevnt utenfor posten.. Det meste av "shounen action" sjangeren er humoristisk anlagt. Full metal alchemist har enkelte kommentarer hvor man kniser for seg selv. Lenke til kommentar
walla Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 takker for anbefalingene, har sett en del av de allerede men skal sjekke ut de andre. full metal alchemist er nok for mørk for min del at den kan nytes som en lett fordøyelig komisk serie Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 2x2 = Shinobuden Yakitate Japan Tenshi na Konamaiki Chobits Mahou Senshi LOUIE Midori no Hibi Trigun Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Trigun er tildels artig, dvs den har artige scener men er ikke artig i seg selv (bortsett fra katta da ) ellers er den trist ja Golden Boy er nok den artigeste animen jeg har sett Teller Turtles som anime? I såfall er den en klar treer Ellers ranker South Park og Simpson på topp Er ikke anime though Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I tillegg til andre nevnt her, se også disse: Ichigo Mashimaro Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan Ippatsu Kikimusume Jungle wa itsumo Hale nochi Guu, Guu Deluxe og Guu Final Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Under Arrest Ranma er dødsmorsomt både Manga og Animen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Sensei no Ojikan/Doki doki school hoursExcel Saga GTO (Great Teacher Onizuka) Green Green Forøvrig alt nevnt utenfor posten.. Det meste av "shounen action" sjangeren er humoristisk anlagt. Full metal alchemist har enkelte kommentarer hvor man kniser for seg selv. 5596021[/snapback] Green Green er en utrolig bra serie. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 One Piece er en klar favoritt for min del Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Har nettop sett ferdi Magic Shopping Arcade Abenobashi etter å lest at den var morsom lenger oppe. Den var enda betre enn eg trudde, drit morsom. Den beste delen er når dei er i Hollywood verden Såg Love Hina for ei stund sida, den serien har mange morsomme øyeblikk. Mange som blir sikkert skremt vekk av navnet på serien, men sjå dei to-tre første episodene før du dømmer Trigun kan eg også anbefale. Den er ,i tilleg til morsom, litt "seriøs" og har eit par veldig triste øyeblikk. Endret 21. februar 2006 av dotGif88 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Den eneste humor-animen jeg har sett er Azumanga Daiho, og den kan jeg anbefale varmt. Det er veldig mye humor orientert rundt japansk kultur, men har man en god sub så informeres det om poengene der. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Azumanga Daiho er japansk shcool girl anime number one Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Og hvem kan vell motstå japanske skolejenter? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Oggy og Kakkerlakkene Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvor finner dere alle disse anime seriene? Jeg har søkt på piratebay og torrentspy etter nesten alle her, finner nesten ikke en drit. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Aak1: Hvis du er ute etter anime, så er Tokyo Toshokan stedet å lete på. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne lovlig fansubs for Azumanga Daiho. Har litt lyst til å se den anime serien. Fant ikke noen torrenter av den på Tokyo Toshokan Har så langt sett ferdig Naruto, Bleach og Green Green Trenger flere å se på, har litt lyst til å se animer som Green Green, den synes jeg er utrolig morsomm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå