mobpedersen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg tenkte på å kjøpe meg et videokamera, og jeg har ikke anelse hvilket. Så jeg håpet noen av dere kunne anbefale meg et bra kamera til maks 5-6000 kr. Så lurte jeg også på forskjellen på DV-kamera og et DVD-kamera ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg tenkte på å kjøpe meg et videokamera, og jeg har ikke anelse hvilket. Så jeg håpet noen av dere kunne anbefale meg et bra kamera til maks 5-6000 kr. Søk litt i forumet, og du nokre andre trådar med liknande spørsmål. Sjå i prisguiden etter kamera frå Sony og Panasonic i den prisklasse. Til dømes Sony DCR-HC22 og Panasonic NV-GS75. Søk i forumet for litt meir info om desse. Så lurte jeg også på forskjellen på DV-kamera og et DVD-kamera ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=534786 Endret 12. februar 2006 av incanus Lenke til kommentar
BOB24 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå begynner vel anbefalingstrådene å bli utdatert med tanke på nye produkter som er på tur / har kommet for salg. Nevner både panasonic NV-GS180 og NV-GS300. Sistnevnte har akkurat kommet på lager og har optisk bildestabilisator samt DV inn/ut. Leter du litt finner du dette til 6290,- Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg