nightwo1f Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 pc'en til kompisen min (en bærbar hp) vil ikke stopper opp før man kan velge konto! hva kan være feilen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Mener du at den bare raser rett inn på brukeren, eller at den stopper opp før du får tilbud om å velge bruker(e)? Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Mener du at den bare raser rett inn på brukeren, eller at den stopper opp før du får tilbud om å velge bruker(e)? 5593878[/snapback] den kommer ikke inn i selve explorer eller windows. han kommer til det stedet hvor man kan velge bruker. men kan ikke gjøre noe. det stopper opp! og etter en stund restarter den. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Da har du et "major problem" som jeg ganske sikkert vil si du kan glemme å ordne uten en reinstallasjon av systemet. Mest sannsynlig må du fjerne den gamle installasjonen først (også brukermappen med registry-databasen hvor feilen ant. vis ligger), for å bli kvitt årsaken(e). Har opplevd lignende et par ganger, og tross iherdige forsøk på opprenskning (problemet var forårsaket av spyware den ene gangen) endte det opp med mye(!) bortkastet tid. Når jeg fikk tilgang maskinen igjen var den "helt på trynet" og jeg kom ikke utenom en reinstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå