intel_guru Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har et problem med min Windows Media Player.' Når jeg ser på filmer i vanlig modus (les: ikke full screen), er det en irriterende svart linje under selve filmen. Den har ikke noe med filmen(e) å gjøre i det hele tatt, men det er vist sånn at MP føler for å ha noe under filmene mine. Se her: _________________ Amd XP 1600+ EPoX 8KHA+ bla bla bla [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-09-17 17:38 ] Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har du prøvd å resize MP vinduet?? ... just a thought... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ja, ejg har prøvd d. Problemet er at den sorte linja er ca. 1/4 av media player uansett hovr stor eller liten den er. Lenke til kommentar
dagm Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Mulig den er der for å opprettholde ratioen? Altså, sånn at ikke bildet mister "fasongen". Dag Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Nope.. Tror det er noe som heter caption, eller.no Husker ikke hvordan jeg fikk d til, men trur d var noe med ctrl+space, alt+space.. whatever.. Problemet er at jeg ikke får tatt det vekk igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå