Grant_Lee Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei, Testet dette produktet her en dag: "AM Screen Cleaning Anti-run Gel". Vet dere hvor man kan få kjøpt dette? Det er klart at man bruke vann og "Torky" og div. annet, men jeg synes akkurat dette produktet gjorde en utmerket jobb. Mvh. /Grant_Lee Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei, vet desverre ikke hvor du får kjøpt akkurat den. Men jeg har kjøpt en annen skjerm rense gel fra Apple ment for LCD skjermer. Da får du med to kluter og en ganske stor flaske. Du sprayer på, og alt blir rent og pent og det renner ikke. Jeg tør tippe at produktene er ganske like siden de begge er gels. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=T7561 Og for 231,85 kr får du det levert rett hjem på døra med bud! AKIRA Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Eg selger AM produkter, og ja, denne geleen er veldig bra til skjermer. Du kan nesten spraye så mye du vil uten at det renner nedi Uansett, eg kan ikke si hvor du BØR kjøpe denne henne, men(siden reklame for egen butikk ikke er tillatt) selger de AM produkter på Elkjøp. Forøvrig er Techrek leverandør av disse produktene i Norge, og dersom du tar kontakt med de kan de nok fortelle deg hvem i nærheten av deg som selger disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå