Havhesten Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har tenkt å kjøpe meg fm sender til mp3 som eg skal bruke i bilen. er det noen som har testet denne:Griffin iTrip, FM-sender for iPod Nano 9631-Nanotrip. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316274&cks=PRL Lenke til kommentar
turbojomar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har prøvde en lignende sak som var veldig dårlig. Husker ikke om det va griffin, men vi mått putte ipoden i baksetet, nærmere antennen for å få brukbart mottak men selv da var lyden grumsete. En hvilken som helst kabel vil nok gi bedre lyd hvis du kan koble dette på bilstereoen, også kasett adaptere tror jeg vil gi bedre lyd. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg har den, og den funker fett!! Bra å bruke både i bilen, og hvis du vil spille av musikk fra iPoden på mobilen (da må du seff koble til radioen på mobilen) Edit: Bare husk å finn en frekvens det ikke er noe annet på... Ellers blir det veldig dårlig... Endret 20. februar 2006 av azzman Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har testet FM-senderen for den eldre ipod G4'en, og denne fungerte bra. Her i USA er det fullt av radiokanaler dog, saa var vanskelig aa finne en ledig frekvens. Men i Norge er det mange ledige omraader, saa still den inn paa en ledig frekvens og du faar fin og klar lyd! Likevel vil jeg anbefale en du kobler til sigarettuttaket, naar jeg kjopte en "Monster-FN transmitter & charger" eller noe slikt fikk jeg bedre lyd + at det var praktisk at den ladet opp ipoden, da iTrip bruker strom fra ipod og lader ut ipoden raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå