MRN Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ..modell 4001? Har søkt på google lenge nå og begynner nesten å bli frustrert. acer.support viser meg til tomme filer. Driverguide.com finner alt utenom den eksakte modellen. Jeg antar at jeg kan bruke nettverksdriver for en annen modell, men hvilken? Kanskje 4001 har til felles med andre modeller og jeg kan bruke driverne derfra? Jeg holder fortsatt på med den samme PCen og jeg har installert Windows Pro ved siden av den eksisterende Windowsinstallasjonen. Kanskje jeg kan søke meg til driveren som den Windowsen bruker? Ide til filnavn? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Du har prøvd driverne herfra antar jeg? http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_4000.html Alternativt kan BroadCom-drivere hentes herfra: www.broadcom.com/support/ethernet_nic/downloaddrivers.php Og jeg regner med at du har byttet ut disken som fikk seg en smell..? Endret 18. februar 2006 av klilleng Lenke til kommentar
MRN Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Det var Operaen min som ikke var med på notene, og viste de filene som tomme filer. Da jeg prøvde FireFox, virka linkene. Driverne var de riktig, så tusen takk Harddisken som fikk seg en smell vil nok bli bytta ut. Da jeg leverte fra meg bærbare PCen, etter kun to restarter, virka den fint. Jeg leverte PCen hjemme hos han og starta den opp da også og starta Diskeeper og ga eieren beskjed om å bare la den kjøre. Dagen etter får jeg beskjed om "ingenting virker" og "den vil ikke virke" og sånne difuse beskjeder. Lite jeg kan gjøre med den saken... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Harddisken som fikk seg en smell vil nok bli bytta ut. Da jeg leverte fra meg bærbare PCen, etter kun to restarter, virka den fint. Jeg leverte PCen hjemme hos han og starta den opp da også og starta Diskeeper og ga eieren beskjed om å bare la den kjøre. Dagen etter får jeg beskjed om "ingenting virker" og "den vil ikke virke" og sånne difuse beskjeder.Lite jeg kan gjøre med den saken... 5627832[/snapback] Hvis den først har fått seg noen bad sectors så er det bare å kaste den, imho. Uansett en god mulighet for å få seg en større og raskere disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå