Boralis Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Trenger gode råd til et hk da jeg har problemer med det jeg har,problemet er at det ikke takler minne over 333 og dermed får jeg ikke utnytte prosessorn,denne kjører jeg fint på 3,2 men da må jeg sette minnet i 1:1 noe som tilsvarer under 300 og da går jo vinningen bort i minnetap,så er det noen hk som takler dette Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har lest ein del bra om Gigabyte 8IGX, som har samme scipset som Epox hovedkortet ditt (845g). Anmeldelse her: http://www.tbreak.com/reviews/article.php?...at=mobos&id=126 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Det så ikke så verst ut men er det noen som vet noe om asus sitt p4b533v kan man der kjøre minnet høyere enn 333 Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Trur det er ein anmeldelse av Asus kortet på Slapps.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå