Registrert Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja denne linja vil jeg inn på tror jeg, men går jeg glipp av mye ved å gå her og ikke på allmenn? Hva er de store fordelene og ulempene osv? Noen som går linja på Lambertseter`? Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ja denne linja vil jeg inn på tror jeg, men går jeg glipp av mye ved å gå her og ikke på allmenn? Hva er de store fordelene og ulempene osv? Noen som går linja på Lambertseter`? 5593274[/snapback] Lambertseter er jo Oslos beste vgs..skal være? har hatt kjempemange venner som har gått idrett der...kjenner også flere som går...freshe lærere..hvorfor er du redd du går glipp av noe? hva vil du studere videre? du går nok ikke glipp av mye...men får færre muligheter til å velge studieretningsfag i VK1 OG VK2... Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Det er så lite av andre timer der som matte osv. Jeg satser jo ikke på sport videre. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er så lite av andre timer der som matte osv. Jeg satser jo ikke på sport videre. 5757707[/snapback] lite av andre timer?? du har alle realfagene der..tenker du på linjen spesielt..eller skolen?du har vel like mye matte som allmenn.. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Man har mye mindre matte 2 og 3 året på idrettslinja, ble til at jeg tok studiespesialisering istedenfor uff 3 år til. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Man har mye mindre matte 2 og 3 året på idrettslinja, ble til at jeg tok studiespesialisering istedenfor uff 3 år til. 5765772[/snapback] Man kan ta realfag på idrettslinja. Du syns det er lite mattetimer? Regnet du med de 5 som man får hvis man velger matte i valgfrie programfag? da blir det i alle fall; i uka: vg1=10timer matte vg2=8timer matte vg3=5timer matte Endret 17. juli 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå