Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) hva er egentlig forskjellen mellom d500 og e730? bortsett fra det ytre er det noe forskjell? jeg hadde en d500 som skjermen ble ødelagt på så nå vil jeg ha en kamsjellstelefon så jeg kan beholde skjermen fin. så da tenkte jeg på en e730 virker som det er en d500 pakka inn i kamskjells design... er det korekt? Endret 12. februar 2006 av Bjørn Andreas Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 ingen som har peiling her? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sjekk gsmarena.com og sammenlign telefonene der. Litt research kan man gjøre selv. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kanksje svaret ligger her. https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=35540 Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 takk =)... ser greit ut det... skal kjøpe meg e730 i april Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg