Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg i Hilux , div spørsmål


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo

 

 

Har en 1994 Toyota hilux jeg skal montere anlegg i etterhvert fremover.

Det jeg ønsker er et "lite" løft av lyden i forhold til det som er orginalt, det er jo skikkelig skralle greier...

 

Lurer litt på plasseringa av høytalere, er ikke så god plass inni bilen, og vil helst bruke de orginale hullene for høytalere. Forran er det plass til 4" ca. , det samme gjelder baki, men viss jeg skjærer litt går det nok med 5-6" høytalere. Blir dette for smått ? Har tenkt å kjøre med 2 forsterkere , siden jeg har det liggene. Skal også ha en sub baki tenkte jeg, har en 12" liggene, er ikke sikker på merke eller spesifikasjoner egentlig :/ Men vil det holde med 2* "frontset" i bilen tro? Ha det både forran og bak, med de dimensjonene jeg skrev lengre oppe..

 

Har en Phoenix Gold forsterker, er vist 4*150 Watt .. og har en rockford fosgate 2*65 watt ... trur det er oppgitt RMX i 4ohm.

 

Hva mer trenger jeg for å få "komplett stereo" i bilen? Kondensator? delefiltre? Batteri?

 

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, sia du sir du har forsterkere å sub så blir det vel bare høytalere, spiller å kabler det du treng.

 

Sånn i første omgang treng du kanskje ikke kondensator, men hvis batteriet på hiluxen er lite så burde du kanskje ha satsa på et nytt større ett.

 

Foresten har du kompressor under panseret til diffene eller ? Vill tru at dem stjel bra med strøm når du bruke dem. Men så spill du vel kanskje ikke musikk når du e i skogen å krosse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...