Chalciporuspiperatus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei! Har omsider fått bestilt dette kabinettet; http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC65BUSB&mcat=c134 ..Og lurer på hva jeg kan gjøre med det innen kategorien mods. Ikke alt for avansert modding, så om du har noen forslag, kom me dem Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg ville heller kjøpt kaibnettet uten vindu da. Det vinduet viser for mye for min smak. Men greit nokk. Eller er det da lys, kanskje vifte i oppen og LCD display som er "lette" valgmuligheter. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sotet vindu? stealthing av cdromer, viftestyringer osv... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Lys er jo ingen modding, husker en tråd et sted hvor det ble tatt opp Men sotet eller kanskje sette på speilfilm på vinduet : ) Chroming av PSU, Cd-romer o.l. Sleeving av kabler (hvis du ikke har det fra før) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personiliser kabinettet. Lag en logo eller lignende som gjenspeiler deg. Bruk favortittfargene dine. Lag nye deksler, lakk CD/DVD-romer. Lag hull til en ny vifte i toppen. Skift ledsene i fronten. Lag føtter. Etch/rip inn en logo i vinduet. Sleev kablene, sett på strømper. Skift molexkontakter. Osv. Bruk god tid, vær forsiktig, det er ett fint kabinett. Tenk godt gjennom og tegn ned ideene dine. Masker alltid når du skal borre eller lignende. Lykke til! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 I og med at trådstarter ville ha noe enkelt, så ser jeg ikke poenget med å begynne med sketchup. Da ser han bare potensialet og "casemoden" blir ikke lengre enkel Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva med å lage bryterpanel til vifter ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva med å lage bryterpanel til vifter ? 5594131[/snapback] Hjemelaget viftestyring du tenker på? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 enten det, eller bare "av og på" panel.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Av - 5v - 7v - 12v er vel et ok oppsett? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Joda, er vel kanskje like greit å lage det først som sist! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Av - 5v - 7v - 12v er vel et ok oppsett? 5595165[/snapback] Hvis du først skal lage det, vil jeg nå si det er like enkelt å ha 0-12V, trinnløst. 4-"state" brytere koster vel en del? 0-12V er jo bare en transistor og et potmeter:) Lenke til kommentar
techs Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei, du kan mekke sketchup modell av den så jeg, klikka å resten av sketchup folket kan modde -Jeg lover deg resultater Endret 7. mars 2006 av techs Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei, du kan mekke sketchup modell av den så jeg, klikka å resten av sketchup folket kan modde -Jeg lover deg resultater 5717539[/snapback] Liten bump ell? Men skjedd no mer med modden? SketchUp skisser er en fin ting^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå