Gå til innhold

En MSN-samtale jeg hadde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det du har gjort, er så sette et sinne i sving, og da kommer det gjerne masse dumme ting ut av kjeften på noen (les: fingrene).

Personlig så mener jeg at det er på tide at folk tar et hint. Til og med redaktøren til Magazinet har endelig fått med seg at dette var en unødvendig sak.

5593634[/snapback]

Det er så trist når religiøse mennesker er så svake at noen karikaturer får dem til å tvil. Nei, ingen medlidenhet med sånne følelsesvrak som fyker opp så snart sinnet koker.

Lenke til kommentar

Haha, så tragisk - det hadde vært en drøm komme i oppfyllelse hadde en sånn nisse lagt meg til på MSN for å kjefte over noe så uskyldig. Jeg har ca. firehundreogåttåfjertitusen gode argumenter å komme med mot slike.

... hadde jeg vært deg hadde jeg bedt han smøre opp problemene sine og banke dem vinkelrett opp i utgangspartiet. Man skal ta andre seriøst ja, men akkurat de der (og de der) har jeg like mye respekt for som det hvite skummet stafett-skiløpere får i munnviken.

(nei, er ikke rasist)

1139124240175_292.jpg

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal bli entrepenør og bygge Norske Statskirker midt i Pakistan? Tenker jeg ikke hadde kommet lenger enn 10% ut i planleggingsstadiet før jeg hadde sitti med binn for øya, gravd 1\2m ned i jorda pakket inn i en potetsekk med 450 ville pakistanere som kastet stein på meg.

JA TIL MOSKÈ PÅ GRØNLAND!! :w00t:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal bli entrepenør og bygge Norske Statskirker midt i Pakistan? Tenker jeg  ikke hadde kommet lenger enn 10% ut i planleggingsstadiet før jeg hadde sitti med binn for øya, gravd 1\2m ned i jorda pakket inn i en potetsekk med 450 ville pakistanere som kastet stein på meg.

JA TIL MOSKÈ PÅ GRØNLAND!!  :w00t:

5594951[/snapback]

Hvis du skulle bygge kirker for Den Norske Statskirke i pakistan så tror jeg det hele kunne blitt en lukerativ affære... Så fort du er ferdig med en så får du i oppdrag i å bygge en ny pga. den gamle er brent ned av rasende demonstranter :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...