Πεισιθάνατος Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Block him FTW! 5593883[/snapback] Hah, tror du ikke at jeg har gjort det allerede? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 det bildet har jeg sett. LO SÅ JEG GREIN! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det du har gjort, er så sette et sinne i sving, og da kommer det gjerne masse dumme ting ut av kjeften på noen (les: fingrene). Personlig så mener jeg at det er på tide at folk tar et hint. Til og med redaktøren til Magazinet har endelig fått med seg at dette var en unødvendig sak. 5593634[/snapback] Det er så trist når religiøse mennesker er så svake at noen karikaturer får dem til å tvil. Nei, ingen medlidenhet med sånne følelsesvrak som fyker opp så snart sinnet koker. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 jeg har lyst å få med masse folk til å tegne haugevis med perverse mohammed bilder og publisere dem i en bok. fins det no nettsted der de spesialiserer seg i å tegne hånende muhammed bilder? Jeg vil spre dem! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 jeg har lyst å få med masse folk til å tegne haugevis med perverse mohammed bilder og publisere dem i en bok. fins det no nettsted der de spesialiserer seg i å tegne hånende muhammed bilder? Jeg vil spre dem! 5594679[/snapback] Gi ut en slik bok en dag, og du vil være død den neste. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Haha, så tragisk - det hadde vært en drøm komme i oppfyllelse hadde en sånn nisse lagt meg til på MSN for å kjefte over noe så uskyldig. Jeg har ca. firehundreogåttåfjertitusen gode argumenter å komme med mot slike. ... hadde jeg vært deg hadde jeg bedt han smøre opp problemene sine og banke dem vinkelrett opp i utgangspartiet. Man skal ta andre seriøst ja, men akkurat de der (og de der) har jeg like mye respekt for som det hvite skummet stafett-skiløpere får i munnviken. (nei, er ikke rasist) Endret 12. februar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg planlegger og tatovere muhammed tegningene på ryggen, for så ta meg en måned ferie i egypt Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Å bli flådd levende er nok en "nei ting" for meg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Kanskje jeg skal bli entrepenør og bygge Norske Statskirker midt i Pakistan? Tenker jeg ikke hadde kommet lenger enn 10% ut i planleggingsstadiet før jeg hadde sitti med binn for øya, gravd 1\2m ned i jorda pakket inn i en potetsekk med 450 ville pakistanere som kastet stein på meg. JA TIL MOSKÈ PÅ GRØNLAND!! Endret 12. februar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kanskje jeg skal bli entrepenør og bygge Norske Statskirker midt i Pakistan? Tenker jeg ikke hadde kommet lenger enn 10% ut i planleggingsstadiet før jeg hadde sitti med binn for øya, gravd 1\2m ned i jorda pakket inn i en potetsekk med 450 ville pakistanere som kastet stein på meg. JA TIL MOSKÈ PÅ GRØNLAND!! 5594951[/snapback] Hvis du skulle bygge kirker for Den Norske Statskirke i pakistan så tror jeg det hele kunne blitt en lukerativ affære... Så fort du er ferdig med en så får du i oppdrag i å bygge en ny pga. den gamle er brent ned av rasende demonstranter Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personlig mener jeg at bildene er respektløse ovenfor muslimer! Men etter snart et år på hw har jeg lært meg å heve meg over slikt. Skjønner at han/hun ble irritert, men å ta kontakt via msn (mans han/hun var forbanna) var vel å gå litt for langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå