Darriuss Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Går det an å koble xbox til Lcd skjerm? Noen som vet ? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Går det an å koble xbox til Lcd skjerm? Noen som vet ? 5593126[/snapback] Mener du en PC monitor, eller en LCD TV ? For LCD TV med komponent inngang, kan du bruke denne For LCD Monitor (PC monitor), kan du bruke denne overgangen for å omforme komponent signal til VGA. Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg tenkte å koble xbox til pc lcd monitor. Takk for svaret Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har koblet min xbox360 mot min LCD pc monitor. Jeg er ganske fornøyd utenom at noen spill har en tildens til å "strekke" seg ut. Det eneste spillet jeg har hatt slike problemer med er PGR3. Her må jeg skru ned oppløsningen for å forbedre det litt, men det blir ikke helt slik det skal være. Dessuten synes jeg fargene er litt blasse og det er altfor høy lysstyrke, noe som er problematisk i feks: Condemned. Jeg skal uansett ha en sikkelig LCD tv, bare venter på prisene til å droppe litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå