siberiantiger Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har gjort følgende: Installert Mambo 4.5.3h på mitt webhotell Hadde så en nesten ferdig desigenet mambo/php side som tidligere har ligget på et annet domene. Denne kopierte jeg over til en katalog under ftp://mittwebhotell.info/public_html/ronny Etter dette har jeg fått opp følgende feilmeldinger: Warning: main(/home/1/t/tjelle/www/version.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/tjelle/public_html/ronny/classes/mambo.php on line 28 Warning: main(): Failed opening '/home/1/t/tjelle/www/version.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/tjelle/public_html/ronny/classes/mambo.php on line 28 Warning: main(/home/1/t/tjelle/www/classes/database.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/tjelle/public_html/ronny/classes/mambo.php on line 30 Fatal error: main(): Failed opening required '/home/1/t/tjelle/www/classes/database.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/tjelle/public_html/ronny/classes/mambo.php on line 30 Jeg har vedlagt den PHP filen det er snakk om her I tillegg har jeg vedlagt hoved mappe strukturen på webhotellet (under mappen som heter /ronny) <DIR> administrator <DIR> classes <DIR> components configuration.php configuration.php-dist configuration_old.php <DIR> documentation <DIR> editor globals.php htaccess.txt <DIR> images <DIR> includes index.php index2.php <DIR> installation <DIR> language <DIR> login mainbody.php <DIR> mambots <DIR> media <DIR> modules offline.php pathway.php robots.txt <DIR> sql <DIR> templates <DIR> uploadfiles version.php Hvem klarer å hjelpe meg med dette? mambo.php Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du er nødt til å endre en eller flere baner i konfigurasjonsfilen Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Du er nødt til å endre en eller flere baner i konfigurasjonsfilen 5593086[/snapback] Så langt har jeg kommet også, men jeg vet ikke hvilke, ettersom jeg er usikker på hvordan den henviser til ting.. hvor begynner katalog nivået, tar den med public_html katalogen f.eks? osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå