Gå til innhold

Alexander -ekspansjon til Rome Total War!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fra www.totalwar.com

Wednesday, 14th June 2006

Alexander Set For Early Invasion!

The wait is almost over – we’re delighted to bring you confirmation that Alexander, the latest expansion of Rome: Total War, will be released on Monday June 19th. The pack will be available on this very site along with www.sega.com, and www.sega-europe.com and is priced at just £8.50, €10.00 or $ 15.00.

Can’t wait that long? That’s no problem. We’re rewarding the loyal troops who have registered with Total War.com with the opportunity to launch their Alexander campaign on Friday 16th June.

Details of how to take up this offer will be revealed in the new edition of the newsletter out later this week. If you’re already a registered user you can just sit back and wait for this to land in your inbox. If however you’ve yet to show your allegiance to the Total War cause, you’ll need to sign up fast to get the chance to get your hands on Alexander on Friday.

As a registered user you’ll receive our regular Total War newsletter – an insight into the Total War series including exclusive Medieval 2 screenshots, wallpapers, developer diaries and of course fantastic offers like this. Sign up here.

Signed up already? Then click here for more information on the splendid stuff that Alexander has in store for you and keep ‘em peeled for the official Alexander trailer that’s we’ll reveal on this site very, very soon. We just love to tease.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan i huleste kan man synes R:TW er for vanskelig? :ohmy:

Er jo bare å ta seg god tid. Skal man ta over hver eneste settlement man beseirer, må man bruke god tid, ikke bare rykke alle styrkene ut med en gang, for så å angripe neste settlement. Da gjør man samme feil som det romerske imperiet gjorde i virkeligheten. Da bryter byene sammen på grunn av for stadig mindre penger og misfornøyde folk.

Det mest effektive er jo bare å utslette mesteparten av folka i byene man erobrer, da slipper man problemer med uskyldige stakkars folk. Dette klarer dog ikke jeg. Jeg er alt for human. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det mest effektive er jo bare å utslette mesteparten av folka i byene man erobrer, da slipper man problemer med uskyldige stakkars folk. Dette klarer dog ikke jeg. Jeg er alt for human. :(

6451139[/snapback]

Hehe, jeg massakrerer alltid befolkningen. Har ingenting med om man er human eller ei, det er bare et spill :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...