ØysteinT Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ser ut som Alexander er litt forsinket. Siste nye dato jeg har sett er 15 juni. Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Men hvor går det ann å laste ned fra? Hvordan fungerer betalingen? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den skal kunnes bestilles/lastes ned fra Sega US og totalwar.com ifølge det jeg har lest. Betaling vil fungere med kredittkort veldig trolig. Øystein Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gamespy har jo en fin liten sniktitt som kan leses her. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Fra www.totalwar.com Wednesday, 14th June 2006Alexander Set For Early Invasion! The wait is almost over – we’re delighted to bring you confirmation that Alexander, the latest expansion of Rome: Total War, will be released on Monday June 19th. The pack will be available on this very site along with www.sega.com, and www.sega-europe.com and is priced at just £8.50, €10.00 or $ 15.00. Can’t wait that long? That’s no problem. We’re rewarding the loyal troops who have registered with Total War.com with the opportunity to launch their Alexander campaign on Friday 16th June. Details of how to take up this offer will be revealed in the new edition of the newsletter out later this week. If you’re already a registered user you can just sit back and wait for this to land in your inbox. If however you’ve yet to show your allegiance to the Total War cause, you’ll need to sign up fast to get the chance to get your hands on Alexander on Friday. As a registered user you’ll receive our regular Total War newsletter – an insight into the Total War series including exclusive Medieval 2 screenshots, wallpapers, developer diaries and of course fantastic offers like this. Sign up here. Signed up already? Then click here for more information on the splendid stuff that Alexander has in store for you and keep ‘em peeled for the official Alexander trailer that’s we’ll reveal on this site very, very soon. We just love to tease. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Fillern også. Så Kingdom of Heaven i går, og etter at Saladin la siege på Jerusalem knaket knoklene etter litt RTW. Og nå kommer ny Ekspansjonspakke også. Ballor! Når skal jeg få tid til å sove! Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Håper at MTW 2 har muligheten for blere human kontrolerte units en 20, skulle vært at du kunne styre 2 hærgrupper samtidig Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Da holder jeg på å laste ned Alexander. Pris: €8.62 til Norge (vi slipper VATen til EU/UK), eller rundt 60NOK. Øystein Lenke til kommentar
Benenzo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Noen som har testet ut Alexander? Er det verdt pengene? Eller er det som BI? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Noen som har testet ut Alexander? Er det verdt pengene? Eller er det som BI? 6362218[/snapback] Har bare testet ut to første historical battles sålang.. WoW tar for mye tid Øystein Lenke til kommentar
koronag Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg så at Alexander fikk 8.6 på gamespot. Men er det vist i å kjøpe for oss som synes R:TW er vanskelig nok fra før? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan i huleste kan man synes R:TW er for vanskelig? Er jo bare å ta seg god tid. Skal man ta over hver eneste settlement man beseirer, må man bruke god tid, ikke bare rykke alle styrkene ut med en gang, for så å angripe neste settlement. Da gjør man samme feil som det romerske imperiet gjorde i virkeligheten. Da bryter byene sammen på grunn av for stadig mindre penger og misfornøyde folk. Det mest effektive er jo bare å utslette mesteparten av folka i byene man erobrer, da slipper man problemer med uskyldige stakkars folk. Dette klarer dog ikke jeg. Jeg er alt for human. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det mest effektive er jo bare å utslette mesteparten av folka i byene man erobrer, da slipper man problemer med uskyldige stakkars folk. Dette klarer dog ikke jeg. Jeg er alt for human. 6451139[/snapback] Hehe, jeg massakrerer alltid befolkningen. Har ingenting med om man er human eller ei, det er bare et spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå