Gå til innhold

Alexander -ekspansjon til Rome Total War!

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Surfa som vanlig på CA's sine offisielle forum og kom over denne tråden. (senere fant jeg også denne tråden som sier litt mer) Den kan fortelle at "UK PC Gamer" har kommet med offisiell informasjon om en ventende Alexanderekspansjon til Rome Total War vil komme ut allerede i Mars! Spillet vil inneholde en minikampanje der vi vil få muligheten til å styre selveste Alexander selv! Ryktene sier også at den vil kunne lastes ned fra nettet og det gratis. Det finnes enda ikke noen offisielle meldinger eller bilder fra CA på nettet.

Yes, you heard me, there's another RTW expansion in development, according to a preview in this months PC Gamer UK, based on Alexanders conquests...I'll post more details after breakfast :D.

Not sure about a link yet...here's some details:

Historical battles, and lots of them, illustrating Alexanders major battles.

A campaign with the "Race to re-live Alexanders mercurial career, crossing the new map from Greece to the Himalayas".

Released Next Month (March)

DOWNLOAD ONLY. It's an "experiament" by CA.

The Indian Elephant riders have a moustache that looks like they've been given a chelsea smile.

Best bit. It's got Brian Blessed doing to voice overs YAY!.

OK, it's not going to be a major addon, but it should provide a nice slice of TW pie before MTW2.

EDIT: Hvem er Brian Blessed?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det har gått en veldig lang stund nå siden spillbladet kom med nyheten, men jeg syns det er dårlig at CA selv enda ikke har sagt noe. De lovte oss blant annet en annonsering bare en uke etter at et nyhetsbrev ble sendt ut for over en måned siden, annoseringen skulle komme på forsiden av totalwar.com og de har enda ikke postet noe om det noe sted. Jeg begynner nå å tvile på CA's sin markedsføring, de har lovet oss informasjon vi ikke har fått og mest sannsynlig var denne infoen vi ble lovet i nyhetsbrevet om Alexander -ekspansjonen. Hva syns folket her om dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det har gått en veldig lang stund nå siden spillbladet kom med nyheten, men jeg syns det er dårlig at CA selv enda ikke har sagt noe. De lovte oss blant annet en annonsering bare en uke etter at et nyhetsbrev ble sendt ut for over en måned siden, annoseringen skulle komme på forsiden av totalwar.com og de har enda ikke postet noe om det noe sted. Jeg begynner nå å tvile på CA's sin markedsføring, de har lovet oss informasjon vi ikke har fått og mest sannsynlig var denne infoen vi ble lovet i nyhetsbrevet om Alexander -ekspansjonen. Hva syns folket her om dette?

5773135[/snapback]

Syntes at det er direkte dårlig av CA. Vi får se om de får rassene i gir og gir oss info! :roll:

Lenke til kommentar

Bare for å oppdatere litt her:

Enkelte rykter går på at det er en April -spøk(!) fra PC Gamer, bare "litt" tidligere enn ventet. Men nå er det vel i tillegg til at det ikke er sannsynlig at de har en spøk så tidlig at det er en uskreven April -spøkregel at den som blir lurt ikke skal kunne bli skuffet og sinte når de får vite at det var en spøk. Så den teorien har jeg absolutt ingen lit til.

14. Mars var det en på HG - forumet som hevdet at han hadde sett to spillere som kalte seg: [sEGA]Rick og den andre Draken-Savage. De holdt på å spille et slag og når han så patch -beskrivelsen sto det: BI v1.5 (alexander) så om dette er korrekt har de altså for ikke lenge siden testet MP -delen av den lille tileggspakken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Det kom ingen Alexander -ekspansjon i Mars og CA har enda ikke kommet med en uttalese så vidt jeg har sett. Hva tror dere?

5885868[/snapback]

Ingen ekspansjon :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ser ut som Alexander kommer 1 juni, og vil koste $18.95 via digital download.

Yay!

Øystein

SEGA and The Creative Assembly announced on Friday that the companies would release Rome Total War: Alexander via digital download on June 1st, priced at $18.95. This new expansion pack will work with 2004's Rome: Total War, the Ancient Roman turn-based and real-time strategy game that won The Wargamer's Game of the Year award that same year. The new Alexander expansion pack will feature the life of the Greek general as he marched his epic army from Greece, through Persia, and into India. The all-new campaign will include the armies of Macedonia, Persia, and India, adding 25 new units to the game, including Alexander's own historical troops. Six major battles from his campaign will be unlocked sequentially, giving historical backdrop to the game.

Rome: Total War - Alexander will be released via digital download from SEGA.com web site.

http://www.wargamer.com/news/news.asp?nid=3398

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar
Wow! Ikke lenge igjen!

Alexander var makedonsk, ikke gresk.  :nei:

6154893[/snapback]

Men fra den delen av Makedonia som er del av dagens Hellas, og ikke "Former Yugoslav Republic Of Macedonia". (Som er del av grunnen til at landet Makedonia ikke heter Makedonia offisielt, men FYROM).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...