[^..^]Christian Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hei, jeg sitter her med bærbaren til en dame. Den vil ikke starte opp, og gir fra seg høye klikkelyder fra hd'n. Får meldingen diskfeil når den starter opp. Hun har ringt support (Expertbutikken), men de sier at hun må prøve å kjøre recovery osv for å få den til å fungere igjen, fordi hvis hun sender den inn og det er en triviell feil, så kan hun ende opp med å måtte betale. Vil tro det er hd'n som har tatt kvelden helt ? Er det noe vits å kjøre recovery i d hele tatt ? Garantien faller vel bort hvis jeg åpner pcn for å sjekke tilkobling, evnt teste hd'n i en annen pc ?? Er ganske sikker på at hdn er en lost cause, men siden det ikke er min pc, og jeg ikke vil risikere at dama får en stor regning så spør jeg her for sikkerhet skyld . Synes forresten det er dårlig av supporten Expert å kreve betaling for en innlevert pc, selv om det hadde vært en triviell sak (dette er bare indirekte info, så jeg skal ikke dømme dem helt ) btw, prøvde recovery allikevel, og det ser ut som den har låst seg på sort skjerm... edit : jepp, får diskfeil igjen,,,, da er det vel bare å sende den inn å få byttet hd...? Endret 12. februar 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Send inn og krev ny harddisk i den Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 btw, prøvde recovery allikevel, og det ser ut som den har låst seg på sort skjerm...edit : jepp, får diskfeil igjen,,,, da er det vel bare å sende den inn å få byttet hd...? 5592828[/snapback] Ja. Merk at innholdet på disken er fortapt. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Ja, at inholdet på hdn er tapt er selvsagt dumt, men ikke så mye å gjøre med d, dvs uten å betale veldig mange penger.. Men hun hadde visst ikke så mye viktig på den allikevel. Jepp, men da er jeg iallefall sikker på at d ikke er mer jeg kan gjøre.... takker for raske svar Endret 12. februar 2006 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå