tore_v1 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Den er parkert på en tykk matte fra Biltema, av dne typen som ser ut som en spraglete skumgummi, med lim på en side, og en slags alu-folie på den andre. Er den tykkeste varianten som sikkert er fem cm tykk. Hvordan oppsett har du på din? (Beklager OT) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Den er parkert på en tykk matte fra Biltema, av dne typen som ser ut som en spraglete skumgummi, med lim på en side, og en slags alu-folie på den andre. Er den tykkeste varianten som sikkert er fem cm tykk. Hvordan oppsett har du på din? (Beklager OT) 5645917[/snapback] Forløpig har jeg egentlig bare tatt et sitteunderlag og brettet dobbelt, det fungerer greit, men det er fortsatt mulig å høre lyden, så jeg drev å så etter noe annet Hvordan fungerer oppsettet ditt? Er det mulig å høre den i det hele tatt? Eller er den like stille som når du løfter den over bakken? AtW Endret 22. februar 2006 av ATWindsor Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Når jeg har sagt at det ikke blir vannkjøling i første omgang, så kan dere vel bare glemme ot-en om det også? ORK å spam ned tråden min Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Når jeg har sagt at det ikke blir vannkjøling i første omgang, så kan dere vel bare glemme ot-en om det også? ORK å spam ned tråden min 5646326[/snapback] Hehe, avogtil går ikek tråder man starter i retningen man ønsker, litt OT får man vel tåle AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå