MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kan noen gi meg en kritik på sida mi? http://onkijonas.0moola.com Den er ikke ferdig og noen av linkene virker ikke helt. Så det jeg lurer på er om noen kan gi meg en grei kritik på sida så jeg vet hva jeg må jobbe mere med. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dette er helt vanlig side, det er egentlig ikke mye å si. Lenke til kommentar
Kimmeham Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er som han andre sa, ikke stort å si på dette her. Det så veldig frontpage aktig ut, og siden hadde verken design eller layout. Prøv om du kan lære deg/lære mer om HTML og CSS, eller bruk ferdigløsningene til freewebs! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 var ikke så mye der, men eller "helt vanlig" ja.. Kanskje litt klisje-homepage, men greit nok Blir sikkert bedre når den er helt ferdig ; ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Som sagt så er ikke sida ferdig så det var ikke så mye. (ser nok litt frontpage aktig ut fordi jeg ikke er så god enda, men jeg bruker ikke frontpage.) Men nå flytter jeg over til ny server så siden blir nok ikke ferdig på en stund hehe Lenke til kommentar
popup Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei Bare husk på at selv om svart og hvitt i mange tilfeller kan se stilig ut, er det ikke særlig brukervennlig med hvit tekst på svart bakgrunn. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå