peafowl Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei, Jeg lurer nå veldig på å kjøpe meg en bærbar pc og har kommet over en veldig bra pc, eneste som trekker litt ned er prosessoren en Intel centrino pm 730. Hvordan fungerer den egentlig? takler den greit WoW f.eks? Hadde vært fint om noen kunne vist noen tester av bærbare prosessorer Mvh Peafowl Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det viktigste blir nok skjermkort og RAM i WOW. Cpu'en er muligens litt svak, men den burde drive WOW helt greit. Lenke til kommentar
peafowl Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 takker for svar. Da tenker jeg det blir ny pc på meg. den har jo 1024mb ram og x700 128mb så den burde vel da fungere greit til min bruk? hvordan er det forresten med bytte av prosessor på bærbar? mvh Peafowl Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det går helt greit å bytte prosessor, så lenge kjølingen er god nok (noe den som oftest er). Med de specsa der, skal du kunne kjøre WOW helt perfekt Lenke til kommentar
peafowl Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Takker for all hjelp med jakt etter ny bærbar pc:) mvh Peafowl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå