Gå til innhold

Xbox 360 og USB mouse & keyboard

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Vel, feigt og feigt. Omtrent alle ville vel brukt mus om det hadde vært mulig.

Men hva med dem som ikke har mulighet til å bruke mus? De finnes sikkert. Skal disse bare slutte å spille online, siden de utvilsomt ville blitt eid av alle musbrukerne? Nei, vil du bruke mus, så hold deg til PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

*bestilt* ;)

Om man ønsket og bruke keyboard og mus så burde man få lov til det.

Ikke alle som har widescreen tver og spille på. Tenk på fordelene dette har for de med widescreen tver overfor de uten.

Nei for dumt å tenke sånn.

Lenke til kommentar

Altså hvordan kan folk mene at det vil være feig å benytte mus og tastatur dersom ALLE får muligheten til å bruke mus og tastatur? Det blir det samme som å klage over at det er feigt å spille multiplayer mot folk som sitter på bedre hardware specs enn deg. Så lenge muligheten er der burde det ikke være noe problem. FPS spill er no-go på console uten tastatur og mus.

Lenke til kommentar
Altså hvordan kan folk mene at det vil være feig å benytte mus og tastatur dersom ALLE får muligheten til å bruke mus og tastatur? Det blir det samme som å klage over at det er feigt å spille multiplayer mot folk som sitter på bedre hardware specs enn deg. Så lenge muligheten er der burde det ikke være noe problem. FPS spill er no-go på console uten tastatur og mus.

Hvor mange minutter har du brukt ei xbox stikke?

Lenke til kommentar

Irrelevant, men dersom du mener en xbox stikke er tilsvarende som mus/tastatur så regner jeg med at du ikke har noe problem med å spille mot folk som bruker mus/tastatur?

Jeg er klar over at du ikke har sagt du mener det er feigt, lurer bare på hvor du står angående topicen.

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro det at de fleste som står fast på det at konsoll kontrolleren er alt man trenger fordi de har en dårlig pc som ikke er god nok til å spille på

og de har ikke noe valg enn å spille fps spill på sin konsoll om de vil eller ikke.

Det er et valg vi alle burde få ha og hva vi selv vil foretrekke om vi da kunne fått brukt mus og keyboard til konsollen.

Personlig så ville jeg brukt mus og keyboard fordi jeg er sjenerelt dårlig i fps spill på konsollen.

FPS spill på konsollen for meg er et frustrasjons moment og det skal ikke være sånn. Jeg burde kose meg med spillet ikke sitte der og irritere meg grønn fordi jeg ikke får til å styre skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...