Gå til innhold

Gjennomsiktig slange til Zalman Resorator

Anbefalte innlegg

Hei! Som emne tilsier, så skulle jeg gjerne ha fått tak i en gjennomsiktig slange til Zalman Resorator Plus (Den svarte) Sendte mail til Microplex, å de sa at jeg måtte bytte nipler på både cpu vannblokk og selve resoratoren. Dette kan jeg ikke (les orker ikke:P) så er det noen av dere som vet hvor jeg får tak i en gjennomsiktig slange med samme mål og som da også er like bøybare.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...NGE&mcat=14s281

Det er denne slangen som følger med resorator settet :)

Mvh

Jeg, meg og han tredje

..Lars-Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...NGE&mcat=14s281

Det er denne slangen som følger med resorator settet :)

5592632[/snapback]

Hvorfor kan du ikke kjøpe denne du linker til? Hvorfor må du bytte alle niplene? Og hva slags problem løser det å bare bytte slangen?

Her får du foresten kjøpt samme slange i metersvis.

http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...77784e5b99de96e

Endret av Nexctus
Lenke til kommentar

Hei! Hehe!

Jeg vil kun ha en gjennomsiktig slange med samme mål som zalman sin, fordi jeg kunne tenke meg å se vannet som fosser igjennom (shtilig!) ifølge microplex så måtte jeg bytte nipler på både CPU vannblokk og på zalman`en, problemet da er at jeg vil/tørr ikke gjøre inngrep i zalman`en, vannblokken er forsåvidt grei nok.

Takk peterkj, men denne har ikke samme ytterdiameter, deffor vil jeg ikke kunne skru dem fast i niplene for cpu vannblokk og zalman`en, slangen går ikke gjennom den muttern som skal skru`s fast i cpu-vannblokk niplene.

....Kan jo hende at det ikke er mulig å skaffe, men man kan ikke få alt her i livet :tease:

Uansett, takk for hjelpen sålangt :)

Lenke til kommentar
Hei! Hehe!

Jeg vil kun ha en gjennomsiktig slange med samme mål som zalman sin, fordi jeg kunne tenke meg å se vannet som fosser igjennom (shtilig!) ifølge microplex så måtte jeg bytte nipler på både CPU vannblokk og på zalman`en, problemet da er at jeg vil/tørr ikke gjøre inngrep i zalman`en, vannblokken er forsåvidt grei nok.

Takk peterkj, men denne har ikke samme ytterdiameter, deffor vil jeg ikke kunne skru dem fast i niplene for cpu vannblokk og zalman`en, slangen går ikke gjennom den muttern som skal skru`s fast i cpu-vannblokk niplene.

....Kan jo hende at det ikke er mulig å skaffe, men man kan ikke få alt her i livet  :tease:

Uansett, takk for hjelpen sålangt  :)

5601631[/snapback]

Hvis det eneste problemet er mutteren så kan jo slangeklemmer være en løsning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...