Donald Duck Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei! Som emne tilsier, så skulle jeg gjerne ha fått tak i en gjennomsiktig slange til Zalman Resorator Plus (Den svarte) Sendte mail til Microplex, å de sa at jeg måtte bytte nipler på både cpu vannblokk og selve resoratoren. Dette kan jeg ikke (les orker ikke:P) så er det noen av dere som vet hvor jeg får tak i en gjennomsiktig slange med samme mål og som da også er like bøybare. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...NGE&mcat=14s281 Det er denne slangen som følger med resorator settet Mvh Jeg, meg og han tredje ..Lars-Kristian Lenke til kommentar
Nexctus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=Z...NGE&mcat=14s281 Det er denne slangen som følger med resorator settet 5592632[/snapback] Hvorfor kan du ikke kjøpe denne du linker til? Hvorfor må du bytte alle niplene? Og hva slags problem løser det å bare bytte slangen? Her får du foresten kjøpt samme slange i metersvis. http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...77784e5b99de96e Endret 13. februar 2006 av Nexctus Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sendte mail til Microplex, å de sa at jeg måtte bytte nipler på både cpu vannblokk og selve resoratoren. oO ? Hva er problemet i det heletatt ? Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis dere hadde lest hva han skrev så hadde dere sett det! Han er ute etter gjennomsiktig slange med samme mål som zalman sin! Hva med denne? Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hei! Hehe! Jeg vil kun ha en gjennomsiktig slange med samme mål som zalman sin, fordi jeg kunne tenke meg å se vannet som fosser igjennom (shtilig!) ifølge microplex så måtte jeg bytte nipler på både CPU vannblokk og på zalman`en, problemet da er at jeg vil/tørr ikke gjøre inngrep i zalman`en, vannblokken er forsåvidt grei nok. Takk peterkj, men denne har ikke samme ytterdiameter, deffor vil jeg ikke kunne skru dem fast i niplene for cpu vannblokk og zalman`en, slangen går ikke gjennom den muttern som skal skru`s fast i cpu-vannblokk niplene. ....Kan jo hende at det ikke er mulig å skaffe, men man kan ikke få alt her i livet Uansett, takk for hjelpen sålangt Lenke til kommentar
montyponty Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei! Hehe! Jeg vil kun ha en gjennomsiktig slange med samme mål som zalman sin, fordi jeg kunne tenke meg å se vannet som fosser igjennom (shtilig!) ifølge microplex så måtte jeg bytte nipler på både CPU vannblokk og på zalman`en, problemet da er at jeg vil/tørr ikke gjøre inngrep i zalman`en, vannblokken er forsåvidt grei nok. Takk peterkj, men denne har ikke samme ytterdiameter, deffor vil jeg ikke kunne skru dem fast i niplene for cpu vannblokk og zalman`en, slangen går ikke gjennom den muttern som skal skru`s fast i cpu-vannblokk niplene. ....Kan jo hende at det ikke er mulig å skaffe, men man kan ikke få alt her i livet Uansett, takk for hjelpen sålangt 5601631[/snapback] Hvis det eneste problemet er mutteren så kan jo slangeklemmer være en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå