MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Som sagt er det mulig? Serveren jeg har støtter nemlig ikke bruk av php script (det plager meg litt hehe) Endret 12. februar 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Kort svar: Ja og nei Har serveren din støtte for andre språk? CGI, ASP, et eller annet? Hvis ikke, ligger du tynt an... Lenke til kommentar
Kimmeham Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du kan lage i html, men det er dessverre VELDIG dummy... Men det finnes hundrevis av gratis php servere, så få deg en sånn og kom tilbake, så kan i hvertfall jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nei, du kan ikke lage i HTML. Hvordan vil du lagre svarene med HTML? Du må bruke HTML for å la brukeren sende inn sine meninger, men hvordan har du tenkt å få HTML til å lagre dette? Du må altså ha et serverside språk som kan ta seg av dataenen fra brukeren. Hvis du har et webhotell uten verken PHP eller noe annet, anbefaler jeg deg på det sterkeste å bytte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Serveren støtter JavaScript (vet ikke så mye mere står litt her da http://www.0moola.com (det er serveren jeg bruker) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Serveren støtter ikke javascript, nettleseren gjør det. Javascript er bare et simpelt tekstdokument som kan få nettleseren til å gjøre både tåpelige og fornuftige ting. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Siden det allerede er en gratis host, råder jeg deg til å finne en ny gratis host som støtter PHP. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 ....Som du finner hundrevis av hvis du leter. home.no.net 1go.dk frack.dk og mye, mye mer. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Leter etter ny server nå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Fant server. Den støtter php og mySQL noen andre som har gode erfaringer med awardspace.com? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Har generelt sett ingen gode erfaringer med gratishoster, men det fungerer jo sikkert greit nok for en 8.klassing. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Da er jeg registrert og alt ser ut til og funke. Og det funker bra nok for en 8.klassing hehe mySQL er oppe og går. (er litt fornøy nå hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå