phax Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Hei, lurer litt på om jeg skal oppgradere lydkortet mitt.. Sitter nå på et Creative Audigy 2 ZS, men ettersom jeg hovedsakelig bruker pc'n min til film og musikk avspilling og ikke noe dataspill så vurderer jeg oppgradere til noe bedre. Er ute etter et lydkort med: - god lydkvalitet. (selvsagt) - gode tilkoblingsmuligheter. (phono/digital) - god driver support. (vil ha et kort som jeg kan fortsette og bruke når Vista kommer..) pris, helst under 1500,- Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med M-audio Audiophile 2496? Evt ESI Juli@. Tror ikke det blir noe problem med Vista-drivere for noen av disse. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Ja er de gode de? har tittet litt på det Juli@ kortet, synes det virket interessant hvertfall. Hvilket av disse ville du anbefale mest? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Juli@, det er litt bedre, men også litt dyrere... Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 som forventet. men skal jeg førsta oppgradere så bør ejg vel gå litt opp i pris så jeg merker forskjellen. 1500,- er ikke for ille synes jeg. kanskje jeg bare skal satse på dette kortet.. så var problemet bare og finne en lang nok signalkabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå