uthufhtrhyhfg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei.. Jeg lurer på om det er forskjell på de kablene man bruker til pc og de man bruker når man skal sette opp system link på X-box?? Har det noe med krysset og ukryssete kabler å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er forskjell på krysset og ukrysset kabel ja (forskjellen ligger i hovrdan lederene er koblet inni kabelen), men begge to brukes i vanlige PC nettverk (og andre datanettverk). Jeg vet ikek hvilken du trenger til en XboX system link desverre. -Stigma Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Skal du koble til en pc er det sikkert kryssede kabler du skal bruke siden en xbox omtrent er en pc bare i bedre innpakking... Skal du koble til bredbånd er det sikkert vanlige tp kabler du bruker... Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg prøvde kabelen jeg har på pc'en, men den funket ikke på Xboxen.. Så er det en spesiell kabel til Xbox? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg prøvde kabelen jeg har på pc'en, men den funket ikke på Xboxen..Så er det en spesiell kabel til Xbox? Til (direkte) linking vet jeg dessverre ikke, men å få nett ned på XBoxen er det snakk om helt vanlig nettverkskabel. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 System Link Cable: A Cat 5 «crossover» cable for connecting together two to four consoles, for up to 16 total players.Skjønner ikke hvorfor jeg gidder søke, når ant. vis du ikke gidder selv?! Svaret finnes i hopetall med et enkelt lite søk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg prøvde kabelen jeg har på pc'en, men den funket ikke på Xboxen..Så er det en spesiell kabel til Xbox? 5593855[/snapback] Fordi Xbox'en må ha ein kryssa kabel, ikkje ein ukryssa som du har til PCen. Du må skaffe deg ein kryssa nettverkskabel. Endret 14. februar 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå