Babyloner Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hei.. som emnetitlet sier...er det noen av dere som kan hvoradan man gjør om koder til vanlig språk? det vil si...jeg har en fil, med programmeringsspråk...vil gjerne forstå hva som står der...kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Dette kommer av seg sjøl etter du har lært deg syntaksen til språket. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hvilken programmeringsspråk er fila i da? Dersom du snakker om programmeringsspråk, så er dette noe utviklere bruker for å programmere i. Så dette må du faktisk lære deg språket for å forstå hva som står. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 så det fins ikke et programm som omgjør kode-språket til vanlig språk?? Lenke til kommentar
___ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hei.. som emnetitlet sier...er det noen av dere som kan hvoradan man gjør om koder til vanlig språk? det vil si...jeg har en fil, med programmeringsspråk...vil gjerne forstå hva som står der...kan noen hjelpe meg?? 5592329[/snapback] Jeg var for lenge siden borte i et program som oversatte C-kode til vanlig engelsk. Resultatet var fornøyelig lesning, men jeg tror nok ikke dette programmet hadde så veldig stor nytteverdi. Du kan finne programmet med eksempler her: http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Baccash/ Werner Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 haha, den der var artig - helt helvette å lese og forstå, men artig må da være enklere å forstå C-koden enn engelsken? .. eller kanskje det bare er det når man kan programmere fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå