petterg Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Det er stemning på jobben for å bytte ut de resterende CRT skjermene med LCD. Jeg prøvde med en Fujitsu Siemens W19-1 , men jeg finner ingen måte å sette riktig oppløsning på OS 9 mac'ene. Ønsket oppløsning er 1440x900. Noen som vet om noen oppdatering / driver / triks for å få til dette? (Vi har noen applikasjoner som ikke lar seg kjøre i OS9 emulering på OSX, så de er fortsatt i bruk.) Endret 12. februar 2006 av petterg Lenke til kommentar
steveak Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Det skal gå greit det. Vi kjørte i alle fall 23" widescreen appleskjermer på jobben på OS9 helt frem til i fjor høst. Vi måtte ha et adapter fra apple (stor hvit boks), men det hadde med at applemaskinene hadde ADC-port eller noe sånt. Fungerte på direkten det for oss. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg får den ikke til å gi riktig oppløsning. Den gir bare de vanlige 4:3 oppløsningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå