andeik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Se bildet. Hva synes dere? Selv likte jeg de forskjellige fargene. Det jeg kunne gjort bedre, er at personen er litt uskarp og at håret ble kuttet. Tatt med Nikon D50 på 55 mm. Endret 12. februar 2006 av andeik Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det ble noe galt med blikket i forhold til resten av bildet. Han stirrer ut av bildet på noe som vi ikke har anelse på hva er. Han skulle heller sett inn i bildet på en måte. Det blir ingen kontakt med modellen. Hun i bakgrunnen forstyrrer litt for mye for at dette skal bli ett godt portrett. Og til slutt så syns jeg at han har litt for mye rødfarge i ansiktet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 What he said. Potensiellt et veldig bra portrett, men ikke helt i mål. Også enig i uskarpheten. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Litt offtopic, men kommer han fra Sandnes? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 strengt tatt bare for en middels dyktig photoshopper å fikse øynene, som dere ser er ikke jeg den photoshopperen men meningen kommer vel frem Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hmm jeg åpnet bilde 1 og 2, og hvis man blar fort mellom disse, får man en veldig ekkel effekt tror jeg ville likt bildet bedre i sorthvitt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 hehe En god photshopper kunne jo fiksa det og laget animasjon siste offtopic fra meg, beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå