staljin Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) har rippa det inn på pc'en så e slipper det med cd Erawind: det blir litt mye stress da :S Da får du vel stesse videre i leting etter løsningen. staljin Endret 15. februar 2006 av staljin Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hvis det å ta ut og inn igjen et grafikk-kort er stress, så vet ikke jeg hva som er ikke er stress. Det å formatere pc'en regner jeg som stress, med alt det medfører av back-up og re-innstallasjon av spill og programmer. Synes ærlig talt han karen her ikke fortjener så mye mer hjelp. De fleste problemer har vært omtalt før, så det er bare å søke, og hva er da mer naturlig enn å søke på Battlefield's egne sider. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Hvis det å ta ut og inn igjen et grafikk-kort er stress, så vet ikke jeg hva som er ikke er stress.Det å formatere pc'en regner jeg som stress, med alt det medfører av back-up og re-innstallasjon av spill og programmer. Synes ærlig talt han karen her ikke fortjener så mye mer hjelp. De fleste problemer har vært omtalt før, så det er bare å søke, og hva er da mer naturlig enn å søke på Battlefield's egne sider. 5607756[/snapback] 1] Jeg har formatert for å se om det hjelp, men null og niks 2] når det gjerlder det å ta ut skjermkortet så er ikke det bare bare for meg....jeg har extremt lite peiling på hvordan å håndtere det som sitter inni pc'en...... Lenke til kommentar
Humbo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har du problem med andre spel? Har du overklokka systemet ditt? Har du sjekka minnet for feil? Kræsj til desktop kan i mange tilfelle vere minnerelatert. Køyr gjennom memtest nokre gongar og sjekk om det dukkar opp feil. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Har du problem med andre spel? Har du overklokka systemet ditt? Har du sjekka minnet for feil? Kræsj til desktop kan i mange tilfelle vere minnerelatert. Køyr gjennom memtest nokre gongar og sjekk om det dukkar opp feil. 5611031[/snapback] funker fint på andre spill (ikke på bf2 og bf 2 SF) har ikke overklokka noe som helst, bare fordi jeg har ikke iq til det tror ikke det er noe feil med minnet... skjekker memtest nå Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Skal heller prøve å hjelpe en liten stakkars kar. Last ned nyeste patch og innstallér den etter at du har innstalert BF2. Så innstallerer du SF og patcher med samme patch på nytt etter installasjonen er ferdig. Det er det lille jeg har fått med meg, selv om jeg ikke har BF2. Sparer til AGP-utgaven av 7800 nemlig for å kjøre spillet på bra oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå