pessimisten Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har 6600gt og nå har jeg instalert BF2 SF og når jeg starter det blir skjermen svart og så går den til bake til skrivebordet som om ingenting har skjedd BF2 gjør også det samme nå etter at jeg har instalert SF Lenke til kommentar
killabie Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har 6600gt og nå har jeg instalert BF2 SF og når jeg starter det blir skjermen svart og så går den til bake til skrivebordet som om ingenting har skjedd BF2 gjør også det samme nå etter at jeg har instalert SF 5592037[/snapback] har du lagt inn den siste patchen igjen etterpå, den krever nemelig det! håper dette løser ditt problem! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 har 6600gt og nå har jeg instalert BF2 SF og når jeg starter det blir skjermen svart og så går den til bake til skrivebordet som om ingenting har skjedd BF2 gjør også det samme nå etter at jeg har instalert SF 5592037[/snapback] har du lagt inn den siste patchen igjen etterpå, den krever nemelig det! håper dette løser ditt problem! 5592078[/snapback] hvor finner jeg patchen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 www.battlefield2.com 5592254[/snapback] kan dere være litt mer nøyaktige? er det bf2 updater? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 http://www.ea.com/official/battlefield/bat...s/downloads.jsp Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 da har jeg patcha, men jeg får samme reaksjon som før Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Nyeste ForceWare? 81.98? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Nyeste ForceWare? 81.98? 5593903[/snapback] hva er det? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er drivere til nvidiakort Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 nei det burde ikke være no problem...oppdaterte denne helgen Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Av det jeg leser utifra din problemstilling så er muligens ikke dette problemet, men kanskje du ordla deg feil og at dette alikavel er aktuelt - Jeg fikk samme problem når jeg byttet grafikkort (fra ati til nvidia basert), og løsningen da var og slette alt under 'mine dokument\battlefield2'. (for slette shaderinfo etc) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Gå til forumet hos www.battlefield.no, løsninger for de fleste slike problemer der. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Søk google for crash to desktop sammen med bf2 evt battlefield 2 Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg fikk det samme problemet. Prøvde ALT! uten hell. Måtte dessverre formatere harddisk og installere på ny. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hei, Problemet ligger i at konfigurationsfilerne blir 'corrupted'. Hadde samme problem og kontaktet derfor EA BF2 support (svar med en gang). Løsningen her: The issue that is being encountered may be caused by game or configuration files being corrupted. Typically, this can be resolved by deleting the Battlefield 2 folder found under My Documents/Battlefield 2. Please delete the entire Battlefield 2 folder. This will delete all your profiles and settings but this will also reset your game to default, thus assisting you in getting the game to work. Mvh Kimmer Endret 14. februar 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hei, Problemet ligger i at konfigurationsfilerne blir 'corrupted'. Hadde samme problem og kontaktet derfor EA BF2 support (svar med en gang). Løsningen her: The issue that is being encountered may be caused by game or configuration files being corrupted. Typically, this can be resolved by deleting the Battlefield 2 folder found under My Documents/Battlefield 2. Please delete the entire Battlefield 2 folder. This will delete all your profiles and settings but this will also reset your game to default, thus assisting you in getting the game to work. Mvh Kimmer 5602710[/snapback] Funka ikke har prøvd flere ganger Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hei. opplevde også det problemet, så jeg la inn BF2 og SF på nytt og la inn 1.1 patchen til BF2, og da funket det.. bruker du original cd, "backup cd" eller crack..? Lenke til kommentar
Erawind Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde det samme problemet. Det jeg måtte gjøre var og ta ut grafikk kortet, og så inn. Da funket det for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 hei. opplevde også det problemet, så jeg la inn BF2 og SF på nytt og la inn 1.1 patchen til BF2, og da funket det.. bruker du original cd, "backup cd" eller crack..? 5606543[/snapback] har rippa det inn på pc'en så e slipper det med cd Erawind: det blir litt mye stress da :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå