andm Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hvis brannmuren er aktivert på det trådløse nettverket, får jeg ikke lenger tilgang til til filer på andre PC-er i nettverket. Slår jeg brannmuren av, går det fint. Er det mulig å både ha brannmuren på samtidig som jeg får tilgang til nettverket? I så fall, hvordan? Er Windows-brannmuren viktig? Endret 18. februar 2006 av Ostekjeks Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Emnetittel og tekst forandret. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Tja, hvis du har SP2 installert skal det være enkelt å gå inn og åpne for filesharing. Hvis du ikke har det, så må du inn og åpne portene manuelt. http://ecross.mvps.org/howto/icf.htm Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Takk, det hjalp. Er det noen som har lenker til sider med annet nyttig lesestoff om nettverk (sette opp, feilsøke osv.)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå