Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Arcanite Reaper eller TUF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok. Sånn cirka hvor mye koster Arcanite Reaper? Fant ut at AV ble forferdelig kjedelig etter noen få timer :p

5595391[/snapback]

Vel hvis du syntes ett par timer i AV for Rep er kjedelig burde du egentlig quitte wow da 90% av end-game er å farme rep i ukevis..

Lenke til kommentar
Ok. Sånn cirka hvor mye koster Arcanite Reaper? Fant ut at AV ble forferdelig kjedelig etter noen få timer :p

5595391[/snapback]

Vel hvis du syntes ett par timer i AV for Rep er kjedelig burde du egentlig quitte wow da 90% av end-game er å farme rep i ukevis..

5595800[/snapback]

vel, nå er jo battlegrounds en forferdelig måte å farme rep på etter min mening, mens MC/ZG eventuelt BWL (har ikke kommet dit) MYE morsommere og ikke minst mer teamplay enn random zerg (selv om det skjer på ninja pulls :wee: )

Lenke til kommentar

Tja, spørsmålet er jo om du har penger nok til AR. Selv minet jeg 5 crystals og kjøpte resten, så utgiftene var på rundt.. 300-350g. Helt kurant pris, og det gjorde yeti-grinding/skinningen fra 58-60 til en lek.

Alternativt kan du se etter Crystal spiked maul. Selv plukket jeg en opp til shamanen min, betalte 170g eller deromkring. Har sett den på AH en gang etter det, da lå den på 200-250g.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte alt av mats til Arcanite Reaper og fikk en spiller fra et større guild til å lage den for meg gratis. Om jeg angrer eller ikke, er jeg usikker på... The Unstoppable Force er en del bedre, og Arcanite Reaper kan man ikke bruke før på level 58 uansett...på min server (Balnazzar), kosta mats til sammen cirka 450G, noe som er veldig mye...AR er bra, men jeg tror ikke du burde gjøre som meg...jeg bestemte meg for å skaffe begge to... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...