akristina92 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hei. For ikke så veldig lenge siden dinget jeg 60 med min warrior. Nå er spørsmålet: Hvilket våpen skal jeg skaffe meg? For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt våpen! Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted og kjøpe meg The Unstoppable Force, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper? Takker for svar. Endret 12. februar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Hei. For ikke så veldig lenge siden dinget jeg 60 med min warrior. Nå er spørsmålet: Hvilket våpen skal jeg skaffe meg? For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt! Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper? Takker for svar. 5591811[/snapback] hva med å farme penger i av edit: du er horde right? Endret 12. februar 2006 av chokke Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hei. For ikke så veldig lenge siden dinget jeg 60 med min warrior. Nå er spørsmålet: Hvilket våpen skal jeg skaffe meg? For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt! Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper? Takker for svar. 5591811[/snapback] hva med å farme penger i av edit: du er horde right? 5591833[/snapback] Jepp, jeg er horde. Lenke til kommentar
slez Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 The Unstoppable Force FTW! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 da skulle vel ikke TuF være noe problem Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du må ikke udervurdere Alliance. Sån som utviklingen går på min server(Stormreaver) så vinner alliance stadig offtere. For det er ett eller annet snodig med hordene der. For nærmest vær gang vi har tatt IB som leaver de uta rakkern. Det ender opp med at vi blir rundt ti stykker fler enn de, ofte også mye mer. Da er det praktisk talt nesten ikke motstand igjen og finne. Har opplevd flere ganger at vi har tat ib tidlig, ås beggyner horde og dra. Dermed eier vi den og vinner kansje før en time har rundet. Så i går vant jeg 3 AV'er på rundt 8 timer til sammen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du må ikke udervurdere Alliance. Sån som utviklingen går på min server(Stormreaver) så vinner alliance stadig offtere. For det er ett eller annet snodig med hordene der. For nærmest vær gang vi har tatt IB som leaver de uta rakkern. Det ender opp med at vi blir rundt ti stykker fler enn de, ofte også mye mer. Da er det praktisk talt nesten ikke motstand igjen og finne. Har opplevd flere ganger at vi har tat ib tidlig, ås beggyner horde og dra. Dermed eier vi den og vinner kansje før en time har rundet. Så i går vant jeg 3 AV'er på rundt 8 timer til sammen 5592044[/snapback] horde vinner på 1-2 timer +++ på haomarush selv om alliance gjør motstand med alle untatt 2-3 harpy farmere Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hmm, kansje jeg da skal lvle opp warlpcken min der da. Har bare 13 lvler igjen til jeg kan komme meg inn i av Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tar deg ca 2 uker å få TuF... Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tar deg ca 2 uker å få TuF... 5592975[/snapback] Det kommer jo an på hvor mye han spiller Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tar deg ca 2 uker å få TuF... 5592975[/snapback] Det kommer jo an på hvor mye han spiller 5593135[/snapback] Ja, det gjør det, men hvis man skaffer 2000 rep points(gjerne mer) hver dag så går det fort. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Du må ikke udervurdere Alliance. Sån som utviklingen går på min server(Stormreaver) så vinner alliance stadig offtere. For det er ett eller annet snodig med hordene der. For nærmest vær gang vi har tatt IB som leaver de uta rakkern. Det ender opp med at vi blir rundt ti stykker fler enn de, ofte også mye mer. Da er det praktisk talt nesten ikke motstand igjen og finne. Har opplevd flere ganger at vi har tat ib tidlig, ås beggyner horde og dra. Dermed eier vi den og vinner kansje før en time har rundet. Så i går vant jeg 3 AV'er på rundt 8 timer til sammen 5592044[/snapback] Det kalles anstendighet. Mye bedre enn alliance på min server, som står i 4 timer (!) på den jævla brua i alliance basen før horde kansje vinner (eller quitter av kjedsomhet). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Neste gang, bruk warrior tråden. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 en warrior i guilden min brukte arcanite reaper til rank 12 siden han syntes mace specc sugde sån.. så fikk han seg legendary macen til ragnaros Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 en warrior i guilden min brukte arcanite reaper til rank 12 siden han syntes mace specc sugde sån.. så fikk han seg legendary macen til ragnaros 5595254[/snapback] selvmotsigende? han hadde øks men syntes mace specc sugde så han skaffa seg en mace? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg brukte arcanite reaper fra 1-14. Orka aldri skaffe TuF. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Ok. Sånn cirka hvor mye koster Arcanite Reaper? Fant ut at AV ble forferdelig kjedelig etter noen få timer Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Farm DM Tribute etter Treant's Bane.... Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Ok. Sånn cirka hvor mye koster Arcanite Reaper? Fant ut at AV ble forferdelig kjedelig etter noen få timer 5595391[/snapback] Hvis du er heldig koster Arcanite Reaper rundt 500g, men som regel er den oppe i 700g. Etter min mening burde du offre et par uker til spilling i AV og skaffe deg TUF. Du tjener mer på det! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Farm DM Tribute etter Treant's Bane.... 5595415[/snapback] Ehm. Nei. Har den på warrioren min. Alt for rask. Bruker IBS istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå