Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Arcanite Reaper eller TUF?

Anbefalte innlegg

Hei.

For ikke så veldig lenge siden dinget jeg 60 med min warrior.

Nå er spørsmålet: Hvilket våpen skal jeg skaffe meg?

For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt våpen!

Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted og kjøpe meg The Unstoppable Force, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper?

Takker for svar. :)

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt!

Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper?

Takker for svar.  :)

5591811[/snapback]

hva med å farme penger i av :wee:

edit: du er horde right?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Hei.

For tida vandrer jeg rundt med Ice Barbed Spear, men vil skaffe meg et nytt!

Skal jeg bruke flere uker i AV og bli exalted, eller skal jeg farme penger og kjøpe meg en Arcanite Reaper?

Takker for svar.  :)

5591811[/snapback]

hva med å farme penger i av :wee:

edit: du er horde right?

5591833[/snapback]

Jepp, jeg er horde.

Lenke til kommentar

Du må ikke udervurdere Alliance. Sån som utviklingen går på min server(Stormreaver) så vinner alliance stadig offtere. For det er ett eller annet snodig med hordene der. For nærmest vær gang vi har tatt IB som leaver de uta rakkern. Det ender opp med at vi blir rundt ti stykker fler enn de, ofte også mye mer. Da er det praktisk talt nesten ikke motstand igjen og finne. Har opplevd flere ganger at vi har tat ib tidlig, ås beggyner horde og dra. Dermed eier vi den og vinner kansje før en time har rundet.

Så i går vant jeg 3 AV'er på rundt 8 timer til sammen :)

Lenke til kommentar
Du må ikke udervurdere Alliance. Sån som utviklingen går på min server(Stormreaver) så vinner alliance stadig offtere. For det er ett eller annet snodig med hordene der. For nærmest vær gang vi har tatt IB som leaver de uta rakkern. Det ender opp med at vi blir rundt ti stykker fler enn de, ofte også mye mer. Da er det praktisk talt nesten ikke motstand igjen og finne. Har opplevd flere ganger at vi har tat ib tidlig, ås beggyner horde og dra. Dermed eier vi den og vinner kansje før en time har rundet.

5592044[/snapback]

horde vinner på 1-2 timer +++ på haomarush selv om alliance gjør motstand med alle untatt 2-3 harpy farmere :wee:

Lenke til kommentar

5592044[/snapback]

Det kalles anstendighet. Mye bedre enn alliance på min server, som står i 4 timer (!) på den jævla brua i alliance basen før horde kansje vinner (eller quitter av kjedsomhet).

Lenke til kommentar
Ok. Sånn cirka hvor mye koster Arcanite Reaper? Fant ut at AV ble forferdelig kjedelig etter noen få timer :p

5595391[/snapback]

Hvis du er heldig koster Arcanite Reaper rundt 500g, men som regel er den oppe i 700g.

Etter min mening burde du offre et par uker til spilling i AV og skaffe deg TUF. Du tjener mer på det! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...